MINI-SZKOLENIE

Samowypełniający się kalendarz

Jak ustawić kalendarz, by obsługiwał i wypełniał się spotkaniami SAM, a Ty w oczach klientów wyglądała na maksa profesjonalnie.

Sprytna instrukcja wdrożenia aplikacji Zencal (wystarczy wersja free) do Twojego biznesu, kliknięcie po kliknięciu.

Ile razy instalowałaś bezpłatną aplikację i nic a nic nie zmieniało to w Twoim biznesie? Nie dlatego, że aplikacja była zła, ale dlatego, że nie miałaś pojęcia jak ją ustawić, by naprawdę działała. 

Daj się poprowadzić na skróty, bez błądzenia i prosto do celu!

Dzięki temu szkoleniu w kilka chwil sprawisz, by spotkania w Twoim biznesie umawiały się na autopilocie!

Co dokładnie mam na myśli?

  • 1 link pod którym Twoi klienci umawiają się na spotkania z Tobą, nawet kiedy śpisz lub prowadzisz konsultacje.
  • Ustawisz do wyboru spotkania np. 30/60/90-minutowe.
  • automatu otrzymujesz maile z informacją o nowych spotkaniach oraz wpisy w Twoim kalendarzu.
  • Spotkania wskakują tylko w te bloki czasowe i terminy, które wyznaczysz.
  • Ustawiasz odstępy na herbatę pomiędzy konsultacjami.
  • „Asystenta”, który monitoruje Twoje pozostałe plany w kalendarzu i sam wyłącza godziny dostępne dla klientów jeśli np. umówiłaś się z kumpelą do kina.
  • Zadowolonego klienta, który automatycznie otrzymuje mail z linkiem do spotkania, przypomnienie, ważne informacje od ciebie przed spotkaniem.
  • Klient sam może przesunąć spotkanie w ramach granic, które ustalisz.

Aplikacja robi tę całą robotę za Ciebie. Jedyne czego potrzebujesz, to chwycić ofertę, którą dla Ciebie przygotowałam!

Co znajdziesz w środku?

Mini-szkolenie to dużo więcej niż zestaw kilkuminutowych filmików. To przemyślany i prosty system, dzięki któremu krok po kroku, w kilka chwil, zaczniesz umawiać spotkania w swoim biznesie szybciej niż kiedykolwiek.

To jeszcze nie wszystko, przygotowałam dla Ciebie 3 BONUSY🎉

  • Szablony automatycznie wysyłanych wiadomości po zapisie na konsultację – skopiuj i dostosuj do siebie. Zredukujesz liczbę pytań od klientów niemal do 0 (o link, o termin, o tym, że zapomnieli…), o miłym zaskoczeniu nie wspomnę. Ostatnio jedna z moich Klientek o mailu z linkiem spotkania wysłanym na kilka minut przed konsultacją powiedziała tak: „Taka niby pierdoła, a tak mnie ucieszyła” 🙂
  • Szablon w Canvie, byś w 3 minuty stworzyła turbo-atrakcyjne tło na swoją stronę zapisów dla klientów. Bez zastanawiania się nad odpowiednim wymiarem i rozdzielczością pliku, bez tworzenia projektu od zera. 
  • Jak ustawić czas na konsultacje, żeby się nie zajechać, żeby to miało sens i służyło i Tobie, i klientowi? – kalendarz przyjmie wszystko. Nasze życie, ciało, cierpliwość i biznes już niekoniecznie. W tym bonusowym nagraniu dowiesz się o psychologicznych aspektach planowania spotkań w Twoim biznesie.

Mini-szkolenie oczami Klientek

Gosia Adamczyk
Agnieszka Gaczkowska
oplotki.pl
A strona zapisów Agnieszki po mini-szkoleniu wygląda TAK!
Samowypełniający się kalendarz to nie był pierwszy produkt Asi na który się zdecydowałam. Więc już wiedziałam, że to będzie kolejna petarda i game-changer!

Przede wszystkim Asia pokazała mi, że Zencal w wersji bezpłatnej, po odpowiednim wyklikaniu, jest w pełni wystarczający pod moje potrzeby. Zsynchronizowałam go z moim prywatnym kalendarzem, co pozwala unikać mi wpadek w stylu „umówiłam spotkanie a obiecałam zawieźć dzieci”. Fajowe jest też to, że z mini-szkolenia wiem, jak zmienić moją dostępność dla klientów jednorazowo np. urlop bez konieczności robienia rewolucji w całym kalendarzu.
Asia Grzywacz
Uwielbiam, jak Asia coś tłumaczy. W przeciwieństwie do różnych innych tutoriali, nie muszę 10 razy przewijać i dalej się zastanawiać, gdzie jest to coś o czym mówi instruktor i o co mu chodzi. Asia tłumaczy z głową, naprawdę krok po kroku w sensie logicznej kolejności.

To, z większą lub mniejszą frustracją można by samemu ogarnąć. Jednak największym atutem tego mini-szkolenia jest to, że naprawdę daje do myślenia. Do czego mi ta aplikacja może być potrzebna? Jak ustawić sobie czas na konsultacje, żeby się nie zajechać, żeby to miało sens i służyło i mnie, i klientowi? Odkryłam sprawnie działające, łatwe w obsłudze narzędzie, to raz. Ale zauważyłam co najmniej dwa efekty uboczne ponaprawiałam sobie Google Calendar, a przede wszystkim przemyślałam, jak chcę zarządzać czasem. Dzięki! 
Weronika Chaberko
Chciałam dobrze działającego kalendarza z opcją umawiania spotkań. Znalazłam Zencal. Próbowałam go ustawić samodzielnie, ale w ogóle mi to nie wychodziło. Niby wiedziałam, że klient może zapisać się tam na konsultacje np. na Zoomie, ale nie miałam pojęcia, jak to zrobić. Byłam już nawet bliska kupienia wersji płatnej. Wydawało mi się, że nie ustawię tego, co potrzebuję w wersji free. Jednak dzięki Asi pomocy – udało się, i wszystko poustawiać i zaoszczędzić 600zł.

Klienci się zapisują, otrzymują odpowiednie linki i wiadomości, a ja cieszę się odzyskanym czasem i spotkaniami wskakującymi do kalendarza.
Ala Mateja

Natychmiast po zakupie otrzymasz dostęp do MINI-SZKOLENIA Samowypełniający się kalendarz oraz 3 BONUSÓW gotowych do wdrożenia w Twoim biznesie!

Cena: 97 PLN

O mnie

Pomagam przedsiębiorczyniom zamieniać firmowy chaos w biznes, którego zaplecze działa na autopilocie. By odzyskały czas, spokój i moc dla klientów oraz najważniejszych spraw w biznesie.

Jestem psycholożką i trenerką. Warsztaty i programy rozwojowe prowadzę od 13 lat. Moją supermocą jest porządkowanie tego, co w głowie, w sercu i kalendarzu, widzenie struktur i tworzenie samograjów, które zmieniają biznes na lepsze. To czego uczę, to moja autorska metoda Ease4Biz©, wypracowana w oparciu o wiedzę psychologiczną oraz doświadczenie biznesowe moje i moich klientek.

Miałam okazję współpracować z:

Swoją wiedzą dzieliłam się na łamach:

FAQ

Pozwól, że nie będę się rozpisywała i podsumuję to krótko: to, za co trzeba zapłacić 10 USD/miesiąc w Calendly czy Appoint.ly, Zencal oferuje za darmo. Kilka rodzajów spotkań, automatyczne personalizowane wiadomości do klientów, a także własna strona profilowa i kolorystyka firmowa w wersji darmowej w ramach jednej aplikacji to ogromna przewaga.

  • MINI- SZKOLENIE „Samowypełniający się kalendarz” – dostęp na platformie kursowej na 6 miesięcy.
  • BONUS #1 Szablony automatycznie wysyłanych wiadomości po zapisie na konsultację – plik do pobrania na zawsze.
  • BONUS #2 Szablon w Canvie na Twoje turbo-atrakcyjne tło na stronę zapisów – szablon do skopiowania na zawsze.
  • BONUS #3 Nagranie o tym, jak ustawić czas na konsultacje, żeby się nie zajechać, żeby to miało sens i służyło i Tobie, i klientowi? – dostęp na platformie kursowej na 6 miesięcy.

Zoom, Google Meet, MS Teams and Skype. W mini-szkoleniu pokażę, Ci to na przykładzie Zoom, ale te kilka kliknięć w każdym z przypadków są zbliżone, także bądź spokojna.  Jeśli korzystasz z innego rozwiązania niż te wymienione powyżej, i masz stały link do spotkań z klientami – to także w Samowypełniającym się kalendarzu pokażę Ci jak zrobić tak, by klient otrzymywał go z automatu na maila. 

Google Calendar, Outlook Calendar, iCloud Calendar. W video-instrukcji pokażę, Ci to na przykładzie Google Calendar, ale te kilka kliknięć w każdym z przypadków są zbliżone, także bądź spokojna.

Jak najbardziej. Taka funkcjonalność jest dostępna w wersji płatnej aplikacji, 10$ miesięcznie. Zyskujesz integrację z Przelewy24, PayU, PayPal, tPay, Stripe, easy_. Od strony księgowej z iFirmą, Fakturownią, inFakt i Xero. Moduł integracji płatności nie jest omawiany w mini-szkoleniu. Wyciskam dla Ciebie funkcjonalności dostępne w wersji free 😊