Zapisy do drugiej edycji programu zakończone!
Zapisz się na listę zainteresowanych udziałem w kolejnym Re-START.

Zostaw swój email:

  • Dowiesz się o kolejnej edycji programu „Re-START” jako pierwsza!
  • Pssst sama jeszcze nie podjęłam decyzji kiedy wystartujemy, ale Twój zapis na pewno popchnie mnie w stronę szybszego TAK 😉

Przestań wiecznie szukać czegoś na kompie! To stąd sterujesz całym biznesem – jak tu masz bajzel, to w całym biznesie również.
Liczyłaś kiedyś ile czasu (a więc i pieniędzy) tracisz w ten sposób?
A gdyby tak go odzyskać i w końcu mieć sprawne centrum sterowania biznesem?

Zobacz, na ile bliskie i znajome są Ci te słowa:

  • Wszystko mam wszędzie i nie wiem co z tym zrobić. Odkąd jestem na swoim mam rozjazd totalny.
  • Potrafię mieć otwarte 100 stron w przeglądarce plus mam mnóstwo zakładek w „ulubionych”. Wszystko jest ciekawe, a w efekcie nic możliwe do znalezienia.
  • Czuję, że czasem bez sensu powtarzam coś po raz setny i że pewnie dałoby się inaczej, ale nie wiem jak. Zresztą nigdy nie ma dobrego momentu, by to ogarnąć.
  • Liczba maili w mojej głównej skrzynce odbiorczej to już nie setki a tysiące, tysiące spamu przeplatanego czasem czymś istotnym. Moja poczta żyje własnym życiem.
  • Szukam linku tuż przed spotkaniem w rozmowie na Messengerze. Mam te spotkania co tydzień i co tydzień szukam tego samego linku scrollując coraz dłuższą historię korespondencji.
  • Nie przyznam się, jak często resetuję hasła. Wydaje mi się, że je bezpiecznie i sprytnie zapisałam, ale tak sprytnie, że potem nie mogę odgadnąć, co to było za hasło. Zresztą adresu strony logowania też nie mam pod ręką. Kończy się na wpisywaniu nazwy strony w Google.
  • Mówi się, że „wszystko tak łatwo synchronizuje się między komputerem a telefonem”. No u mnie jakoś nie. Tkwię w ręcznym przerzucaniu.
  • Nazwy moich dokumentów nic mi nie mówią – brzmią tak tajemniczo, że po prostu nie mam pojęcia co kryje się w środku.

Chaos, którego doświadczasz nie jest naturalnym stanem.

Co więcej on nie minie sam z siebie. Doświadczenie bycia na swoim, nawet liczone w latach, nie sprawia, że zaczynamy działać efektywniej. Znam wiele osób, które pracują w tym chaosie latami.

Niestety samo bycie w biznesie to za mało, by się w nim automatycznie poukładać.

Organizacja i poukładanie siebie w biznesie to umiejętność.
To oznacza, że można się jej nauczyć.
A ja krok po kroku poprowadzę Cię za rękę.

Zapraszam Cię
do wakacyjnej edycji mojego autorskiego programu Re-START dzięki któremu pożegnasz chaos i zagubienie na swoim kompie. Odetchniesz ze spokojem, że ogarniasz, a Twój biznes w końcu będzie miał centrum sterowania z prawdziwego zdarzenia.

Wyobraź sobie, że:

Jakich efektów możesz się spodziewać, czyli poprzednia edycja programRe-START rekordowo!

PRZED Re-START

PO Re-START


Kursantka A:
pełen rozjazd pomiędzy tym, co laptopie a tym, co na telefonie (zakładki, hasła, pliki, poczta)

Pełna synchronizacja, w końcu mogę firmowe sprawy załatwiać także z telefonu


Kursantka B:
zapchane dyski lokalne i te w chmurze, wszystko na czerwono

200GB danych lżej w jeden weekend (czyli dokładnie tyle ile Google Drive daje nam w bezpłatnej wersji)


Kursantka C:
9000 plików w folderze pobrane

0! Przejrzane zgodnie z metodą 20/80. A nowe pliki już tam nie trafiają.


Kursantka D:
ok. 30 zakładek otwartych non-stop w przeglądarce, by nie zostać wylogowaną z istotnych firmowych aplikacji

2-3 otwarte zakładki do bieżącej pracy, linki do firmowych aplikacji uporządkowane w pasku przeglądarki, mocne hasła w menedżerze haseł

Sercem programu są nasze CYKLICZNE WARSZTATY. Spotykamy się on-line 4 razy, za każdym razem na 60 minut i w tym czasie wspólnie porządkujemy zaplecze Twojej firmy. Za każdym razem zajmujemy się innym obszarem biznesu. W doborowym towarzystwie innych przedsiębiorczyń i z moim prowadzeniem krok po kroku.

Dodatkowo zaplanowałam też 4 sesje Q&A, byś mogła dopytać mnie o wszystko, co związane z tematem danego tygodnia i Twoim biznesem. 

Po każdym z dwóch modułów, przez tydzień spotykamy się na sesjach co-declutteringu. To czas, gdy nie ma nowych materiałów merytorycznych. Za to jest przestrzeń na wdrażanie, dopinanie szczegółów i ew. nadrabianie 🙂

Materiały dodatkowe i nagrania z warsztatów będą dostępne na profesjonalnej platformie kursowej. Poza tym otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy na FB, by być w bieżącym kontakcie ze mną i pozostałymi uczestniczkami programu.  

Filozofia działania w programie Re-START

By zmiana była skuteczna nie może być przypadkowa. Poznasz proste narzędzia i praktyczne rozwiązania dla Ciebie i Twojego biznesu. Będziemy działać krok po kroku w zakresie każdego z porządkowanych obszarów.

  • Od pierwszego dnia programu zaczniesz odzyskiwać czas i spokój w swoim biznesie, a liczba momentów, gdy nie szukasz a po prostu sięgasz po to, czego potrzebujesz, będzie rosła wraz z każdą wprowadzoną zmianą.
  • Nie obawiaj się, że program skończysz z takim poczuciem, że niby mam poukładane, ale zupełnie nie po mojemu – każdy trick czy metodę dostosujesz do siebie i swojego biznesu.
  • W ramach programu nie tylko uporządkujesz zaplecze swojego biznesu, ale także nauczysz się jak o nie dbać trzymając się kilku prostych zasad.
  • Po 6 wspólnych tygodniach będziesz regularnie cieszyła się nawet z 2 odzyskanych godzin na klientów w skali tygodnia, a denerwujące cię szukanie czegoś na kompie przejdzie do przeszłości.

I proszę nie mów, że uporządkowanie tego rozgardiaszu nie jest dla Ciebie. Dla Ciebie to nie jest tracenie cennego czasu na szukanie firmowych dupereli i notoryczne wybijanie się z rytmu działania.

Bonusy dla Ciebie (tak, tak, w cenie programu)!

Praktyczny warsztat „Canva UP&TIDY”

Tylko dla super zdecydowanych – przy dołączeniu do programu Re-START do 15 czerwca do końca dnia (23.59).  

Canva to jedno z podstawowych narzędzi w Twoim biznesie, ale masz tam totalny bajzel? Kopia projektu goni kopię, a scrolowanie ekranu, by znaleźć właściwą grafiką nie ma końca?

W trakcie warsztatu:

  • ułożysz swoje projekty graficzne w intuicyjne foldery (tak, tak już w trakcie trwania spotkania!),
  • podzielę się z Tobą moim systemem zarządzania projektami graficznymi w aplikacji,
  • poznasz patenty na sprytne ogarnięcie swojej Canvy tak, by szukać i klikać mniej (i wdrożysz je od razu),
  • odchudzisz swoją Canvę z tego, co już niepotrzebne.

Warsztat odbędzie się w trakcie trwania programu Re-START (20.07 godz. 10.00). Spotkamy się on-line, dodatkowo otrzymasz także nagranie. W pełni skorzystasz ze spotkania nawet. gdy pracujesz na wersji bezpłatnej programu.

 

4 sesje co-declutteringu

A po polsku sesje wspólnego porządkowania, wdrażania zmian i odgracania. W doborowym towarzystwie przedsiębiorczyń i z moim wsparciem. To taki czas, gdy umawiamy się, że przez godzinę naprawdę działamy i na maksa zmieniamy nasze komputery. To dodatkowa przestrzeń w trakcie Re-START na wdrażanie, dopinanie szczegółów i ew. nadrabianie 🙂

PS Definicja sesji co-declutteringu wg jednej z kursantek: Motywujące i mobilizujące godzinne spotkanie, na którym wspólnie porządkujemy swoje biznesy.

Check-listy Re-STARTowania

Do każdego z modułów kursowych otrzymasz check-listę Re-STARTowania swojego biznesu. To zbiór najważniejszych kroków w programie – byś jeszcze prościej mogła planować swoje działania i cieszyła się z postępów!

 

W jakim rytmie pracujemy?

Startujemy 3 lipca i działamy 6 tygodni.

Niezależnie czy będzie to warsztat on-line, sesja Q&A, czy też wspólny co-decluttering działamy godzinę w każdy wtorek o 9.30 i każdy czwartek o 14.00. Szczegółowy rozkład jazdy znajdziesz tutaj. Wszystkie spotkania będą nagrywane i udostępnione na platformie kursowej.

Dlaczego warto w tę podróż wyruszyć właśnie ze mną?

Pomagam przedsiębiorczyniom zamieniać firmowy chaos w biznes, którego zaplecze działa na autopilocie. By odzyskały czas, spokój i moc dla klientów oraz najważniejszych spraw w biznesie.

Jestem psycholożką i trenerką. Warsztaty i programy rozwojowe prowadzę od 13 lat. Moją supermocą jest porządkowanie tego, co w głowie, w sercu i kalendarzu, widzenie struktur i tworzenie samograjów, które zmieniają biznes na lepsze. To czego uczę, to moja autorska metoda Ease4Biz©, wypracowana w oparciu o wiedzę psychologiczną oraz doświadczenie biznesowe moje i moich klientek.

Miałam okazję współpracować z:

Swoją wiedzą dzieliłam się na łamach:

Opinie absolwentek programu

Weronika Chaberko
somatic yoga teacher
https://www.withmetta.eu/

Joanna Skarżewska
Quantum Planet – Od stresu do SUKCESU
https://www.quantumplanet.pl/

Agata Dąbrowska
Akademia Love Your Guts
https://akademialoveyourguts.pl/

6-tygodniowy autorski program Re-START

Od chaosu i zagubienia na Twoim kompie do sprawnego centrum sterowania biznesem.
Nawet, gdy czujesz, że w Twoim wypadku to niemożliwe


Zapisy do drugiej edycji programu zakończone!
Zapisz się na listę zainteresowanych udziałem w kolejnym Re-START.

6-tygodniowy autorski program Re-START

Od chaosu i zagubienia na Twoim kompie do sprawnego centrum sterowania biznesem.
Nawet, gdy czujesz, że w Twoim wypadku to niemożliwe.


  • 4 spotkania warsztatowe – wartość 648 PLN
  • 4 sesje Q&A – wartość 396 PLN
  • 4 sesje co-declutteringu – wartość 396 PLN
  • check-lista Re-STARTowania Twojego biznesu – wartość 87 PLN
  • dostęp do dodatkowych materiałów na platformie przez 6 miesięcy – wartość 297 PLN
  • dostęp do nagrań ze wszystkich warsztatów i sesji na platformie przez 6 miesięcy – bezcenny 🙂
  • dostęp do grupy na Facebooku i wsparcie przedsiębiorczych kobiet – bezcenne 🙂


Łączna wartość to 1824 PLN,

dla Ciebie w ramach programu Re-START

387 PLN

Zostaw swój email:

  • Dowiesz się o kolejnej edycji programu „Re-START” jako pierwsza!
  • Pssst sama jeszcze nie podjęłam decyzji kiedy wystartujemy, ale Twój zapis na pewno popchnie mnie w stronę szybszego TAK 😉

Inwestycja w 6-tygodniowy program zwróci ci się już po odzyskaniu pierwszych 2 godzin?* Wystarczy, że ten czas przeznaczysz na 2 dodatkowe konsultacje z klientem i JUŻ! 

*Uczestniczki pierwszej edycji programu Re-STRAT właśnie tyle czasu średnio odzyskiwały w wyniku pożegnania chaosu na kompie, ale jedynie w skali 1 tygodnia! O odzyskanym spokoju i flow nie wspomnę.

FAQ

Wakacje to termin idealny na taką robotę. Albo to zrobisz teraz albo w 2023 roku to się nie wydarzy. Przyjdzie jesień, będzie mnóstwo rzeczy do zrobienia. I znowu wejście w biznes, i znowu klienci, i znowu wyzwania i znowu sprzedawanie, i oferty i sesje itd. Nie będziesz miała czasu, by to robić.

Moim zdaniem jedyne, od czego zależy czy program ma sens w ten letni czas, to nie urlop, a Twoja determinacja. To jest inwestycja w biznes. I to jest pytanie do Ciebie. Czy chcesz wejść już w jesień z wyczyszczonym centrum sterowania? Na ile jesteś zdeterminowana, by pożegnać szukanie dupereli na Twoim kompie jeszcze tego lata? Jak chcesz rozpocząć jesień? Czy dalej w chaosie i zagubieniu czy jednak z czystą kartą? Z patykiem w szprychach od Twojego biznesowego roweru? Czy jednak żeby wszystko super działało?

Budowanie po kawałku sprawnego centrum zarządzania biznesem to zupełnie inna kategoria działań w trakcie ew. urlopu niż odpisywanie klientom na maile. Na pierwsze mam zgodę na drugie nie. Pierwsze to inwestycja w mój biznes i to do czego wrócę na jesieni, drugie to zabieranie sobie sił na jesień.

Co więcej, rytm tej edycji jest dostosowany do czasu wakacyjnego. Moduły tematyczne przeplatane z tygodniami declutteringu pozwolą Ci układać intensywność działań pod Twoje potrzeby.

W poprzedniej edycji Re-START blisko 1/3 dziewczyn doświadczała blasków i cieni ADHD w swojej codzienności (z diagnozą lub poczuciem będącym na granicy z pewnością :)). Na tej podstawie wpisuję tu z dumą, że mój program jest ADHD friendly. A tak zupełnie serio, to dziewczyny były zaskoczone, że w końcu coś na nie „działa”. Zerknij do sekcji referencji po więcej wrażeń.
PS A hyperfokus na sprzątanie świetnie się sprawdzał!

Jak najbardziej! To szansa, by uniknąć pewnych błędów i zadbać o poukładanie w swoim biznesie od samego początku. Cóż mogę napisać, będziesz miała pewnie trochę „mniej” do odgracania niż dziewczyny, które działają na swoim dłuższy czas 🙂

Program stworzyłam w oparciu o proste narzędzia i rozwiązania. W znakomitej większości będziesz działała już w miejscach, które znasz np. przeglądarka internetowa, przeglądarka plików na Twoim komputerze, program czy też aplikacja w której sprawdzasz pocztę. Tylko ja podpowiem Ci jak tam działać naprawdę efektywnie. Będziemy klikać wspólnie, a połączenie warsztatów, sesji Q&A i grupy na Facebooku sprawi, że nie zostaniesz z wątpliwościami sama.

Szukanie wszystkiego non-stop nie jest kreatywne i nie ma nic wspólnego z twórczym chaosem. Twórczy chaos też potrzebuje warunków, by mógł zaistnieć. Potrzebuje różnorodności, bodźców, piękna, przestrzeni, ciekawości. Tego sobie nie dajesz, gdy masz bałagan na kompie. A każdy moment szukania czegoś wybija cię z tworzenia.

Brutalna prawda jest taka, że w żadnym z programów nic nie zadzieje się bez Twojego zaangażowania. Jeśli naprawdę chcesz przestać wiecznie czegoś szukać na kompie, to znajdziesz te 2 godziny w tygodniu (wsparcie moje i grupy naprawdę Ci to ułatwią). To niewiele biorąc pod uwagę, że po 6-tygodniowym programie będziesz regularnie cieszyła się nawet z 2 odzyskanych godzin w skali tygodnia i miała centrum zarządzania swoim biznesem z prawdziwego zdarzenia. Wykorzystaj sezon wakacyjny i ogarnij porządkowanie zaplecza właśnie teraz.

Tak, wszystkie spotkania grupowe zostaną nagrane i będą na bieżąco udostępniane na platformie kursowej.

W ramach zakupu programu otrzymujesz 6-miesięczny dostęp do materiałów na platformie i grupy na Facebooku.   

Oczywiście. Przy zakupie zaznacz odpowiednie pole i wypełnij dane do faktury (nie podawaj ich w komentarzu), a system wyśle ci ją automatycznie.

Napisz do mnie na kontakt@joannapiechocka.pl – na pewno pomogę.

Wyobraź sobie, że tkwisz w tym firmowym chaosie przez kolejne 5 lat – ponad 1800 dni. Naprawdę chcesz tyle czekać? Samo się nie poukłada, z czasem będzie tylko trudniej nauczyć się działać inaczej.

Chaos i zagubienie w biznesie jest jak patyk w szprychach roweru. Jak daleko z tym zajedziesz? No niedaleko. Czujesz, że tak naprawdę go ciągniesz, a nie on niesie Ciebie.

Możesz to zmienić już dziś w programie Re-START!