Nagranie warsztatu „Ogarnij swój pulpit”
jest dostępne do 16 stycznia do północy, czyli masz jeszcze:
Jeśli po obejrzeniu warsztatu, będziesz zainteresowana moim wsparciem przy pożegnaniu chaosu i zagubienia na całym Twoim kompie, to do 16 stycznia do północy możesz dołączyć do programu Re-START.
Więcej informacji znajdziesz poniżej, ale jeżeli będziesz mieć pytania, to napisz na kontakt@joannapiechocka.pl
Edycja styczeń 2024
Re-START
Od chaosu i zagubienia na kompie do momentu, gdy wszystko masz pod ręką. Po prostu klikasz i działasz. W 4 tygodnie.
Program dla przedsiębiorczyń sfrustrowanych wiecznym szukaniem czegoś na kompie, które chcą zapanować nad tym wszystkim* bez konieczności stawania się po drodze techniczną alfą i omegą.
* pliki, maile, hasła, linki itp.
Trzecia edycja Re-START startuje już 20 stycznia 2024 roku.
Na ile te stopklatki z życia właścicielki biznesu są Ci bliskie? Yhm.
A na ile zdążyłaś już sobie odpowiedzieć “Asia, ale ja już tak po prostu mam od zawsze” albo “Już nawet nie próbuję tego ogarnąć – mam dość kolejnych prób, których efekty są tylko na chwilę” i niemal skazałaś się na wieczne klikactwo i poszukiwanie firmowych dupereli?
Spieszę powiedzieć Ci, że problem nie leży w Tobie, serio.
NIE potrzebujesz ani zmieniać siebie ani stawać się techniczną alfą i omegą, by pożegnać chaos i zagubienie na swoim kompie. Potrzebujesz prostego i sprytnego PRZEPISU.
Pokażę Ci krok po kroku, jak sprytnie ogarnąć ogrom plików, maili, linków i haseł na zapleczu Twojego biznesu bez konieczności przeglądania wszystkiego od początku świata. Z moim wsparciem nie tylko poczujesz ulgę tu i teraz, ale stworzysz logiczny, intuicyjny i bajecznie prosty w utrzymaniu system, dzięki któremu rozprawisz się z chaosem na Twoim kompie raz na zawsze.
To właśnie z kompa sterujesz całym biznesem – jak tu masz bajzel, to w całym biznesie również. Liczyłaś kiedyś ile czasu i spokoju tracisz w ten sposób? A gdyby tak je odzyskać i w końcu mieć wszystko pod ręką? Klarowność z kompa przenosi się na cały biznes, natychmiast.
Czy jesteś gotowa?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, serdecznie zapraszam Cię do trzeciej edycji Re-START – programu dla przedsiębiorczyń sfrustrowanych wiecznym szukaniem czegoś na kompie, które chcą zapanować nad tym wszystkim* bez konieczności stawania się po drodze techniczną alfą i omegą.
*pliki, maile, hasła, linki itp.
Poprowadzę Cię krok po kroku od chaosu i zagubienia na kompie do momentu, gdy wszystko masz pod ręką. W 4 tygodnie. Nawet, gdy myślisz, że w Twoim wypadku to niemożliwe 🙂
Wyobraź sobie, że:
Masz wszystko pod ręką – po prostu na kompie znajdujesz to, co potrzebne, bez zbędnych poszukiwań, klikactwa i tracenia czasu.
W końcu czujesz, że to Ty ogarniasz ten firmowy choas, a nie on Ciebie. Masz frajdę, że TY tak potrafisz, a znajomi pytają jak to się robi.
Masz prosty system skrojony na miarę Twojego biznesu i wiesz jak się go trzymać, by nie zagracić tego, co właśnie odgraciłaś.
Pliki, linki, maile, hasła są na zapleczu Twojego dobrze kręcącego się biznesu. Wspierają Cię, a nie przeszkadzają.
Przejrzysty układ plików zachęca do pracy, a spójność między komputerem i telefonem ułatwia codzienność.
Wreszcie pracujesz, a nie gorączkowo szukasz. Masz czas dla najważniejszych spraw w swoim biznesie.
To nie jest moja utopijna wizja. Zapraszam Cię do trzeciej edycji programu Re-START, a to znaczy, że już ponad 70 przedsiębiorczyń pożegnało chaos i zagubienie na swoim kompie w oparciu o mój autorski przepis!
To połączenie wiedzy psychologicznej i technologicznej oraz doświadczeń biznesowych moich i moich klientek. Będę szczera – miesiące klikactwa, setki stron przeczytanych helpdesków, duża dawka pomysłowości mojego umysłu i szczypta absolutnej miłości do wprowadzania usprawnień wszędzie tam, gdzie ma to biznesowy sens.
Program Re-START znalazł się w gronie 12 najlepszych kursów roku 2023 (konkurs Kursory Roku 2023 organizowany przez Jestem Interaktywna, kategoria Kurs Roku).
Re-START naprawdę odmienia kobiece biznesy
*Opinie od klientek pochodzą ze zweryfikowanego źródła – z zamkniętych ankiet, grup kursowych, wiadomości mailowych.
Ze mną każdy obszar swojego kompa uporządkujesz w 6 prostych krokach
Nie zaczynaj porządków od wywalania! Poddasz się po chwili przygnieciona ogromem tematu i próbą przejrzenia wszystkiego i od zawsze. Serio nie tędy droga.
Zamiast tego zacznij od zatrzymania się i zobaczenia jak jest. Co już działa ok, a co uwiera? Czego Ty potrzebujesz, by poczuć ulgę i różnicę? To mega ważne. Dobry system ma Cię wspierać a nie ograniczać i zamykać w ramach. Więc dokładnie tak – w porządkowaniu kompa zaczynamy od Ciebie (a dokładnie od Twoich potrzeb) droga Przedsiębiorczyni.
Potem dopiero przychodzi czas na poznanie sprytnych sposobów działania i prostych narzędzi. Nie znajdziesz ich na pierwszej lepszej stronie www. To patenty i ich autorskie kombinacje stworzone przez przedsiębiorczynię dla przedsiębiorczyń 🙂 Nie wrzucam Cię w nie na siłę. Wybierasz dla siebie to, czego najbardziej potrzebujesz.
Uwierzysz, że dopiero w 5 kroku zaczyna się to, od czego porządki na kompie zaczyna większość osób? Usuwanie, przenoszenie itp. W mojej metodologii to przedostatni krok. Dlaczego? Bo bez zbudowania systemu i nowego sposobu działania, tylko w zrywach klikając delete, szybko wrócisz do punktu wyjścia = znowu zagracona!
Od razu zdradzam też, że patenty na to jak w porządkowaniu patrzeć w przyszłość a nie siedzieć w plikach sprzed 5 lat też mam 😉
Ostatni etap to odcinanie kuponów od pracy wykonanej wcześniej, lekkość w działaniu i wprowadzanie drobnych modyfikacji, gdy zauważymy, że nasze potrzeby się zmieniły. Bo pamiętasz, że systemy w Twoim biznesie powinny zaczynać i kończyć się na Tobie (plus zespole jeśli nie działasz solo)?
Dlaczego warto w tę podróż wyruszyć właśnie ze mną?
Pomagam przedsiębiorczyniom zamieniać firmowy chaos w biznes, którego zaplecze działa na autopilocie. By odzyskały czas, spokój i moc dla klientów oraz najważniejszych spraw w biznesie.
Jestem psycholożką i trenerką cyfrowej organizacji biznesu. Warsztaty i programy rozwojowe prowadzę od 13 lat. Moją supermocą jest porządkowanie tego, co w głowie, w sercu i kalendarzu, widzenie struktur i tworzenie samograjów, które zmieniają biznes na lepsze. Klientki mówią, że „sprytne patenty” i „prostota” to moje drugie imię.
Miałam okazję współpracować z:
Swoją wiedzą dzieliłam się na łamach:
No dobra Asia, to jaki konkretnie jest plan?
W programie Re-START 4 konkretne tematy na 4 tygodnie wspólnych działań!
Po 1 na dany tydzień. Każdy w 6 prostych krokach zgodnych z metodologią Re-START. Z moim prowadzeniem krok po kroku.
Po miesiącu po chaosie i zagubieniu na kompie ani śladu, zamiast tego – wszystko pod ręką, po prostu klikasz i działasz.
Start programu: 20 stycznia 2024 roku, zainteresowana?
W jakim rytmie pracujemy w trakcie programu, czyli TYGODNIOWY ROZKŁAD JAZDY.
WARSZTAT TEMATYCZNY – poniedziałki o 9.30.
Co tydzień widzimy się na 1,5-godzinnym warsztacie on-line. Co tydzień rozprawiamy się z innym obszarem naszego kompa. To serce naszego programu. Możesz być na żywo lub obejrzeć nagranie na platformie kursowej w dogodnym dla siebie momencie. Inwestując tylko ten czas, gwarantuje Ci, że już poczujesz różnice. Dlaczego? Bo to nie są warsztaty teoretyczne, to czas wspólnego działania i porządkowania kompów, tu i teraz.
Terminy warsztatów: 22 stycznia, 29 stycznia, 5 lutego, 12 lutego 2024.
NOWA DAWKA MATERIAŁÓW NA PLATFORMIE KURSOWEJ z początkiem tygodnia.
Co tydzień na platformie kursowej, poza nagraniami warsztatów, znajdziesz materiały dodatkowe dotyczące tematu tygodnia. To kafeteria krótkich i na maksa konkretnych patentów, chwytasz to, na co masz ochotę. Wszystko na udostępnionym ekranie, z uwzględnieniem Twojego systemu na którym działasz (Windows lub Mac).
Podrzucam kilka wybranych tematów, które przygotowałam dla Ciebie na platformie:
– Jak najważniejsze foldery mieć zawsze pod ręką
– Patenty na zrzuty ekranu (tzw. screeny)
– Odpalaj przeglądarkę z ulubionymi stronami jednym kliknięciem
– Połączenie dysku Google Drive z dyskiem lokalnym na komputerze
Dostęp do platformy kursowej otrzymujesz na 6 miesięcy od daty startu programu.
EMERGENCY RESTART HOUR (korzystasz jedynie, gdy potrzebujesz) – środy o 12.00.
Zastanawiasz się co, gdy utkniesz i klikasz tak jak ja, a nie wychodzi? Na to także mam sposoby w Re-START. Emergency Restart Hour to mój cotygodniowy osobisty dyżur na który możesz się zapisać, byśmy wspólnie zerknęły na to, co nie chce się wyklikać 🙂
Terminy ERH: 24 stycznia, 31 stycznia, 7 lutego, 14 lutego 2024.
GRUPA NA FB – tylko dla uczestniczek Programu.
Dedykowana grupa na FB pozwoli być Ci w bieżącym kontakcie ze mną i pozostałymi uczestniczkami w czasie trwania Re-START (20.01-16.02.2024). To przestrzeń wzajemnej inspiracji, celebrowania postępów i zadawania pytań.
BONUS
Check-listy Re-STARTowania
Na każdy z 4 tygodni wspólnych działań otrzymasz check-listę Re-STARTowania swojego biznesu. To zbiór najważniejszych kroków prowadzących wprost do posiadania wszystkiego pod ręką na Twoim kompie. Po prostu daj się poprowadzić a potem ciesz się z postępów.
Re-START od kuchni
Jakich efektów możesz się spodziewać, czyli poprzednie edycje programu Re-START rekordowo!
PRZED Re-START
PO Re-START
Kursantka A:
pełen rozjazd pomiędzy tym, co laptopie a tym, co na telefonie (zakładki, hasła, pliki, poczta)
Pełna synchronizacja, w końcu mogę firmowe sprawy załatwiać także z telefonu
Kursantka B:
zapchane dyski lokalne i te w chmurze, wszystko na czerwono
200GB danych lżej w jeden weekend (czyli naprawdę duuuużo)
Kursantka C:
9000 plików w folderze pobrane (faktury, potwierdzenia transakcji, pliki z Canvy, totalny misz-masz)
0! Przejrzane zgodnie z metodą 20/80. A nowe pliki już tam nie trafiają.
Kursantka D:
ok. 30 zakładek otwartych non-stop w przeglądarce, by nie zostać wylogowaną z istotnych firmowych aplikacji
2-3 otwarte zakładki do bieżącej pracy, linki do firmowych aplikacji uporządkowane w pasku przeglądarki, mocne hasła w menedżerze haseł
Ciekawa opinii Absolwentek Re-START?
*Opinie od klientek pochodzą ze zweryfikowanego źródła – z zamkniętych ankiet, grup kursowych, wiadomości mailowych.
Weronika Chaberko
Somatic yoga teacher
www.withmetta.eu
Czasem jak posprzątasz pokój, to na początku jest taki czysty i bardzo się człowiek stara, żeby go znowu nie pobrudzić, ale w końcu bajzel znowu narasta, a tu jest inaczej. Ta struktura jest tak logiczna i że aż się chce dalej z nią iść. Tutaj po prostu jest posprzątane i zostaje posprzątane.
Joanna Skarżewska
Quantum Planet – Od stresu do SUKCESU
www.quantumplanet.pl
Brałam udział w różnych szkoleniach związanych z tematami project managementu czy w ogóle ogarniania biznesu. To, co proponuje Asia jest po prostu bardzo jasne, klarowne i przejrzyste. W Re-START naprawdę z tygodnia na tydzień widziałam te zmiany realnie, na dysku, na kompie. Czułam po prostu ten efekt. W zasadzie natychmiastowy.
Agata Dąbrowska
Akademia Love Your Guts
www.akademialoveyourguts.pl
Sama byłam w szoku, że w ogóle tego tyle było (maile, zakładki, pliki). Ja nie wiem jak to działa, ale w momencie kiedy to przestaje ciążyć (dzięki Re-START), to się robi normalnie przestrzeń w mózgu i miejsce na przyszłość.
Czy Re-START jest dla mnie?
Jak najbardziej TAK, jeżeli:
Zdecydowanie nie, jeżeli:
I proszę nie mów, że uporządkowanie tego rozgardiaszu nie jest dla Ciebie. Dla Ciebie to nie jest tracenie cennego czasu na szukanie firmowych dupereli i notoryczne wybijanie się z rytmu działania.
Tylko do 16 stycznia możesz dołączyć do nowej edycji Re-START.
Startujemy już 20 stycznia.
Zanim postanowienia noworoczne o uporządkowaniu biznesu stopnieją jak śnieg❄️, który powitał nas teraz na chwilę, podejmij decyzję, która sprawi, że biznesowe plany na 2024 rok staną się Twoją rzeczywistością.
Twoja inwestycja
Od chaosu i zagubienia na kompie do momentu, gdy wszystko masz pod ręką.
Po prostu klikasz i działasz.
Łączna wartość to 2008 PLN,
dla Ciebie w ramach zakupu programu Re-START
547 PLN
Otrzymujesz miesięczny program z moim osobistym wsparciem za mniej niż koszt 2-godzinnej konsultacji biznesowej!
Możesz wskoczyć na pokład programu teraz, a zapłacić później. Na etapie składania zamówienia wybierz opcję “Proste i łatwe płatności on-line” a następnie skorzystaj z imoje raty lub imoje płacę później.
JEST JESZCZE JEDNA MOŻLIWOŚĆ WSPÓLNEGO DZIAŁANIA
RE-START VIP – praca 1:1
Inwestycja: 4447 pln / dostępne 3 miejsca
Jeśli masz ochotę na pracę ze mną w formule VIP, to po prostu napisz do mnie wiadomość na skrzynkę kontakt@joannapiechocka.pl, a prześlę Ci link do zapisu na rozmowę wstępną. Wspólnie podejmiemy decyzję o dalszych krokach współpracy. Daje sobie prawo do odmówienia współpracy, jeśli podejmę taką decyzję. Istnieje możliwość rozbicia płatności na 2 równe części.
To idealne rozwiązanie dla osób, które nie lubią działać w formule grupowej i poszukują rozwiązań szytych na miarę.
FAQ – moje odpowiedzi na Wasze pytania
Wyobraź sobie, że tkwisz w tym firmowym chaosie przez kolejne 5 lat – ponad 1800 dni. Naprawdę chcesz tyle czekać? Samo się nie poukłada, z czasem będzie tylko więcej plików, folderów, zakładek, maili itd. itp.
Chaos i zagubienie na firmowym kompie jest jak patyk w szprychach roweru. Jak daleko z tym zajedziesz? No niedaleko. Czujesz, że tak naprawdę go ciągniesz, a nie on niesie Ciebie.
Możesz to zmienić już dziś w programie Re-START!