Nagranie warsztatu „Ogarnij swój pulpit”

jest dostępne do 16 stycznia do północy, czyli masz jeszcze:

Jeśli po obejrzeniu warsztatu, będziesz zainteresowana moim wsparciem przy pożegnaniu chaosu i zagubienia na całym Twoim kompie, to do 16 stycznia do północy możesz dołączyć do programu Re-START.

Więcej informacji znajdziesz poniżej, ale jeżeli będziesz mieć pytania, to napisz na kontakt@joannapiechocka.pl

https://youtu.be/sUOcSbHhWy4

Edycja styczeń 2024

Re-START

Od chaosu i zagubienia na kompie do momentu, gdy wszystko masz pod ręką. Po prostu klikasz i działasz. W 4 tygodnie.

Program dla przedsiębiorczyń sfrustrowanych wiecznym szukaniem czegoś na kompie, które chcą zapanować nad tym wszystkim* bez konieczności stawania się po drodze techniczną alfą i omegą.

* pliki, maile, hasła, linki itp.

Trzecia edycja Re-START startuje już 20 stycznia 2024 roku.

  • Giną mi ciągle pliki, jedne pobierają się tu, drugie tam. Dziennie tracę do godziny w poszukiwaniu „czegoś”. (Kinga)
  • Szukam linku tuż przed spotkaniem w rozmowie na Messengerze. Mam te spotkania co tydzień i co tydzień szukam tego samego linku scrollując coraz dłuższą historię korespondencji. (Weronika)
  • Ja mam totalny mętlik w tych hasłach. Trzy podstawowe w głowie a potem na chybił trafił próbuję trafić w odpowiednie. Okropne. (Ania)
  • Potrafię mieć otwarte 100 stron w przeglądarce plus mam mnóstwo zakładek w „ulubionych”. Wszystko jest ciekawe, a w efekcie nic możliwe do znalezienia. (Agata)
  • Nazwy moich dokumentów nic mi nie mówią – brzmią tak tajemniczo, że po prostu nie mam pojęcia co kryje się w środku. (Agnieszka)
  • Liczba maili w mojej głównej skrzynce odbiorczej to już nie setki a tysiące, tysiące spamu przeplatanego czasem czymś istotnym. Moja poczta żyje własnym życiem. (Dorota)
  • Mówi się, że „wszystko tak łatwo synchronizuje się między komputerem a telefonem”. No u mnie jakoś nie. Tkwię w ręcznym przerzucaniu. (Małgosia)

Na ile te stopklatki z życia właścicielki biznesu są Ci bliskie? Yhm.

A na ile zdążyłaś już sobie odpowiedzieć “Asia, ale ja już tak po prostu mam od zawsze” albo “Już nawet nie próbuję tego ogarnąć – mam dość kolejnych prób, których efekty są tylko na chwilę” i niemal skazałaś się na wieczne klikactwo i poszukiwanie firmowych dupereli?

Spieszę powiedzieć Ci, że problem nie leży w Tobie, serio. 

NIE potrzebujesz ani zmieniać siebie ani stawać się techniczną alfą i omegą, by pożegnać chaos i zagubienie na swoim kompie. Potrzebujesz prostego i sprytnego PRZEPISU.

Pokażę Ci krok po kroku, jak sprytnie ogarnąć ogrom plików, maili, linków i haseł na zapleczu Twojego biznesu bez konieczności przeglądania wszystkiego od początku świata. Z moim wsparciem nie tylko poczujesz ulgę tu i teraz, ale stworzysz logiczny, intuicyjny i bajecznie prosty w utrzymaniu system, dzięki któremu rozprawisz się z chaosem na Twoim kompie raz na zawsze.

To właśnie z kompa sterujesz całym biznesem – jak tu masz bajzel, to w całym biznesie również. Liczyłaś kiedyś ile czasu i spokoju tracisz w ten sposób? A gdyby tak je odzyskać i w końcu mieć wszystko pod ręką? Klarowność z kompa przenosi się na cały biznes, natychmiast.

Czy jesteś gotowa?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, serdecznie zapraszam Cię do trzeciej edycji Re-START – programu dla przedsiębiorczyń sfrustrowanych wiecznym szukaniem czegoś na kompie, które chcą zapanować nad tym wszystkim* bez konieczności stawania się po drodze techniczną alfą i omegą.

*pliki, maile, hasła, linki itp.

Poprowadzę Cię krok po kroku od chaosu i zagubienia na kompie do momentu, gdy wszystko masz pod ręką. W 4 tygodnie. Nawet, gdy myślisz, że w Twoim wypadku to niemożliwe 🙂

Wyobraź sobie, że:

To nie jest moja utopijna wizja. Zapraszam Cię do trzeciej edycji programu Re-START, a to znaczy, że już ponad 70 przedsiębiorczyń pożegnało chaos i zagubienie na swoim kompie w oparciu o mój autorski przepis!

To połączenie wiedzy psychologicznej i technologicznej oraz doświadczeń biznesowych moich i moich klientek. Będę szczera – miesiące klikactwa, setki stron przeczytanych helpdesków,  duża dawka pomysłowości mojego umysłu i szczypta absolutnej miłości do wprowadzania usprawnień wszędzie tam, gdzie ma to biznesowy sens.

Program Re-START znalazł się w gronie 12 najlepszych kursów roku 2023 (konkurs Kursory Roku 2023 organizowany przez Jestem Interaktywna, kategoria Kurs Roku).

Re-START naprawdę odmienia kobiece biznesy

*Opinie od klientek pochodzą ze zweryfikowanego źródła – z zamkniętych ankiet, grup kursowych, wiadomości mailowych. 

Merytoryka, ciekawe pomysły i proste sposoby podane w bardzo przyjemnej atmosferze. To był naprawdę jeden z najlepszych kursów w jakich uczestniczyłam bo ma on wpływ na absolutnie każdy kawałek mojego biznesu i mój spokój.

Po Re-START wiem, że mogę mieć porządek na kompie! Łatwo odnajduję pliki, a linki są uporządkowane i pod ręką – to jest szok!  I najważniejsze: jak się wdroży pewne zmiany (logicznie i sensownie) to utrzymanie tego wcale nie jest takie trudne.

W moim biznesie pojawiło się więcej lekkości i efektywnych działań – bo kiedyś myśl o konieczności przeszukiwania zakamarków laptopa kończyła się rezygnacją i odkładaniem na później… Teraz po prostu klikam i działam.
Anna Kralka
Coach kobiet, chcących drugą połowę życia przeżyć nareszcie po swojemu, autorka marki Nareszcie po40!
nareszciepo40.pl
Dzięki Re-START ujarzmiłam chaos na moim kompie. Dopiero w trakcie kursu wyszło, jak mi ciążył i jak bardzo utrudniał mi działanie.

Teraz zamiast chaosu, mam logiczny i intuicyjny system, który – ku mojemu wielkiemu zdziwieniu – potrafię z łatwością utrzymać. Wprowadziłam całą masę technicznie łatwych do ogarnięcia tricków, które oszczędzają mi kupę czasu. Dzięki Asi zrobiłam taką porządną pracę u podstaw. Jestem pewna, że uniknę przez to nieprzyjemnych wpadek w przyszłości.

Program zbudowany jest tak, by naprawdę każdy mógł uporządkować  swój biznes i poczuć moc! Nawet jak jest się mega zagubionym w świecie technologii i doświadcza się ADHD. Asia uczy z empatią i prawdziwą troską. Nie ma dla niej głupich pytań. I żadne nie pozostaje bez odpowiedzi.
Weronika Chaberko
Somatic yoga teacher, With Metta
www.withmetta.eu
Miałam chaos w plikach firmowych, a ponad 9000 znajdowało się w folderze Pobrane!

Dzięki warsztatowej formule Re-START, na bieżąco wykonywałam ćwiczenia i od razu był widoczny efekt uporządkowania i ogarniania chaosu. Dostałam też wiele cennych wskazówek, jak zarządzać dokumentami na bieżąco, zarówno na dysku komputera, jak i tymi w chmurze dysku Google.

Mam nową strukturę folderów na komputerze oraz zrobiłam porządek w zakładkach przeglądarki. No teraz wszystko synchronizuje się między komputerem a telefonem. Praca na komputerze stała się zdecydowanie łatwiejsza, a znajdowanie tego, co szukam – prostsze!
Joanna Cichocka
Mat4fun – matematyka dla dys-matematyka
www.instagram.com/joanna_mat4fun
Miałam duży chaos w moim linkach, materiałach i bardzo się w tym gubiłam. Pojawiała się frustracja i niechęć. Potrzebowałam porządku i jakiegoś systemu, który by to ogarnął. Czułam, że Asia może mi to dać.

Dzięki Re-START mam czysty pulpit, pustą skrzynkę inbox, sprytne zakładki i system pracy zgodny z tym, czego potrzebuję. To niesamowicie przyspiesza moje działania, oszczędza i czas i nerwy.


Co ważne, dzięki bieżącemu wsparciu Asi, w programie odnajdują się nie tylko „wymiataczki techniczne” takie jak ja, ale też dziewczyny, które nie ogarniają technicznych detali nic a nic 🙂
Asia Kryger
Strateg biznesu, właścicielka marki CreativeVibes
www.creativevibes.pl

Ze mną każdy obszar swojego kompa uporządkujesz w 6 prostych krokach

Nie zaczynaj porządków od wywalania! Poddasz się po chwili przygnieciona ogromem tematu i próbą przejrzenia wszystkiego i od zawsze. Serio nie tędy droga.

Zamiast tego zacznij od zatrzymania się i zobaczenia jak jest. Co już działa ok, a co uwiera? Czego Ty potrzebujesz, by poczuć ulgę i różnicę? To mega ważne. Dobry system ma Cię wspierać a nie ograniczać i zamykać w ramach. Więc dokładnie tak – w porządkowaniu kompa zaczynamy od Ciebie (a dokładnie od Twoich potrzeb) droga Przedsiębiorczyni.

Potem dopiero przychodzi czas na poznanie sprytnych sposobów działania i prostych narzędzi. Nie znajdziesz ich na pierwszej lepszej stronie www. To patenty i ich autorskie kombinacje stworzone przez przedsiębiorczynię dla przedsiębiorczyń 🙂 Nie wrzucam Cię w nie na siłę. Wybierasz dla siebie to, czego najbardziej potrzebujesz.

Uwierzysz, że dopiero w 5 kroku zaczyna się to, od czego porządki na kompie zaczyna większość osób? Usuwanie, przenoszenie itp. W mojej metodologii to przedostatni krok. Dlaczego? Bo bez zbudowania systemu i nowego sposobu działania, tylko w zrywach klikając delete, szybko wrócisz do punktu wyjścia = znowu zagracona! 

Od razu zdradzam też, że patenty na to jak w porządkowaniu patrzeć w przyszłość a nie siedzieć w plikach sprzed 5 lat też mam 😉

Ostatni etap to odcinanie kuponów od pracy wykonanej wcześniej, lekkość w działaniu i wprowadzanie drobnych modyfikacji, gdy zauważymy, że nasze potrzeby się zmieniły. Bo pamiętasz, że systemy w Twoim biznesie powinny zaczynać i kończyć się na Tobie (plus zespole jeśli nie działasz solo)?

Dlaczego warto w tę podróż wyruszyć właśnie ze mną?

Pomagam przedsiębiorczyniom zamieniać firmowy chaos w biznes, którego zaplecze działa na autopilocie. By odzyskały czas, spokój i moc dla klientów oraz najważniejszych spraw w biznesie.

Jestem psycholożką i trenerką cyfrowej organizacji biznesu. Warsztaty i programy rozwojowe prowadzę od 13 lat. Moją supermocą jest porządkowanie tego, co w głowie, w sercu i kalendarzu, widzenie struktur i tworzenie samograjów, które zmieniają biznes na lepsze. Klientki mówią, że „sprytne patenty”„prostota” to moje drugie imię. 

Miałam okazję współpracować z:

Swoją wiedzą dzieliłam się na łamach:

No dobra Asia, to jaki konkretnie jest plan?

W programie Re-START 4 konkretne tematy na 4 tygodnie wspólnych działań!

Po 1 na dany tydzień. Każdy w 6 prostych krokach zgodnych z metodologią Re-START. Z moim prowadzeniem krok po kroku.

Tydzień 1 👀 Zyskaj klarowność w gąszczu zapisanych LINKÓW i ZAKŁADEK

Tydzień 2 📂 Z przytupem zarządzaj swoimi FOLDERAMI i PLIKAMI

Tydzień 3 🔑 Zapanuj nad HASŁAMI i dostępem do FIRMOWYCH APLIKACJI

Tydzień 4 📧 Przejmij dowodzenie nad swoją SKRZYNKĄ MAILOWĄ

Po miesiącu po chaosie i zagubieniu na kompie ani śladu, zamiast tego – wszystko pod ręką, po prostu klikasz i działasz.

Start programu: 20 stycznia 2024 roku, zainteresowana?

W jakim rytmie pracujemy w trakcie programu, czyli TYGODNIOWY ROZKŁAD JAZDY.

BONUS

Check-listy Re-STARTowania

Na każdy z 4 tygodni wspólnych działań otrzymasz check-listę Re-STARTowania swojego biznesu. To zbiór najważniejszych kroków prowadzących wprost do posiadania wszystkiego pod ręką na Twoim kompie. Po prostu daj się poprowadzić a potem ciesz się z postępów.

 

Re-START od kuchni

Jakich efektów możesz się spodziewać, czyli poprzednie edycje programu Re-START rekordowo!

PRZED Re-START

PO Re-START


Kursantka A:
pełen rozjazd pomiędzy tym, co laptopie a tym, co na telefonie (zakładki, hasła, pliki, poczta)

Pełna synchronizacja, w końcu mogę firmowe sprawy załatwiać także z telefonu


Kursantka B:
zapchane dyski lokalne i te w chmurze, wszystko na czerwono

200GB danych lżej w jeden weekend (czyli naprawdę duuuużo)


Kursantka C:
9000 plików w folderze pobrane (faktury, potwierdzenia transakcji, pliki z Canvy, totalny misz-masz)

0! Przejrzane zgodnie z metodą 20/80. A nowe pliki już tam nie trafiają.


Kursantka D:
ok. 30 zakładek otwartych non-stop w przeglądarce, by nie zostać wylogowaną z istotnych firmowych aplikacji

2-3 otwarte zakładki do bieżącej pracy, linki do firmowych aplikacji uporządkowane w pasku przeglądarki, mocne hasła w menedżerze haseł

  • Od pierwszego dnia programu zaczniesz odzyskiwać czas i spokój w swoim biznesie, a liczba momentów, gdy nie szukasz a po prostu sięgasz po to, czego potrzebujesz, będzie rosła wraz z każdą wprowadzoną zmianą.
  • Nie obawiaj się, że program skończysz z takim poczuciem, że niby mam poukładane, ale zupełnie nie po mojemu – każdy trick czy metodę dostosujesz do siebie i swojego biznesu.
  • W ramach programu nie tylko uporządkujesz zaplecze swojego biznesu, ale także nauczysz się jak o nie dbać trzymając się kilku prostych zasad.
  • Po 4 wspólnych tygodniach denerwujące cię szukanie czegoś na kompie przejdzie do przeszłości.

Ciekawa opinii Absolwentek Re-START?

*Opinie od klientek pochodzą ze zweryfikowanego źródła – z zamkniętych ankiet, grup kursowych, wiadomości mailowych. 

Bałagan w folderach, przepełniona skrzynka pocztowa (a w sumie to 5 skrzynek) i ciągłe tracenie czasu na szukanie plików – tak to mniej więcej wyglądało u mnie do tej pory. Szczególnie, że ja już przestałam nawet próbować ogarnąć to na własną rękę, bo ileż można poświęcać czasu na kolejne próby, których efekty są tylko na chwilę. Czułam się ogromnie sfrustrowana, „bo przecież wiem, że gdzieś to zapisałam, i samo magicznie nie zniknęło…”.

Dołączyłam do programu, bo połączenie tematu folderów, plików i czyszczenia skrzynki mailowej było dla mnie jak olśnienie. „O matko, ktoś wie, jak to poukładać! Nie muszę wyważać otwartych drzwi (dla mnie na tamten moment zatrzaśniętych, jak skarbce sezamu).”

Całym serduchem „kupiłam” spójny system folderów w każdej firmie oraz podkreślaną przez Asię zasadę „zaufaj systemowi i najpierw zrób, jak mówię, a potem obserwuj i dostosowuj do siebie„. Może to oczywiste, ale dla osoby tak głęboko ugrzęźniętej w chaosie, jak ja – szalenie odkrywcze. Moim osobistym game changerem (z perspektywy zabieganej mamy dwulatki), by ruszyć z miejsca i wprowadzać porządek tu i teraz okazała się metoda jednego folderu na „to, co było do tej pory”.
Doceniam obecność i responsywność Asi w trakcie całego programu, to dla mnie było kluczowe. Czułam, że żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi. Dzięki atmosferze stworzonej w grupie nauczyłam się też celebrować nawet najmniejsze postępy.

Po Re-START dużo mniej czasu poświęcam na szukanie. Mam większą sprawczość i spokojniejszą głowę. I ja, i moja wspólniczka.
Małgorzata Rekosz- Piekarska
Współwłaścicielka Triksela
www.triskela.pl
Ten kurs był prawdziwym Re-STARTem dla mojego biznesu. Dzięki pracy z Asią udało mi się przejść od totalnego bajzlu do poczucia panowania nad organizacją pracy, mailami i plikami. I co najważniejsze – lubię siebie w tej wersji!

Do tej pory uważałam się za ogarniętą osobę, jednak czułam, że mój system działania nie jest tak efektywny, jak mógłby być.  Że wciąż tracę zbyt dużo czasu na szukanie zaginionych plików i informacji na komputerze. Że stać mnie na więcej, ale nie miałam pomysłu, jak to ugryźć. Poznałam Asię podczas bezpłatnego warsztatu, który prowadziła i który okazał się strzałem w dziesiątkę. Dużo konkretów i praktycznych wskazówek, a do tego naturalność Asi przekonały mnie, że w płatnym programie, musi być co najmniej tak samo zajefajnie.

Ogarnęłam hasła – temat, który wcześniej olewałam, bo zawsze było coś ważniejszego do zrobienia. Dalej maile – oznaczenie wszystkiego jako przeczytane sprawiło, że poczułam mega ulgę, że nie mam miliona nieodebranych wiadomości. Wcześniej nie miałam też odwagi do usuwania maili nieistotnych na bieżąco. No i foldery na pulpicie i etykiety w programie pocztowym…

Asia daje tak intuicyjne rozwiązania, że mogłam je natychmiast zastosować i nie wiem jak to się stało, że nie robiłam tego wcześniej. A jednak na to nie wpadłam.
Asia Grzywacz
Strefa Odkryć
www.strefaodkryc.pl
Wszystkie restartowe działania zadziały się dla mnie w idealnym momencie. Po 8 miesiącach intensywnych działań́ doszło duuuuużo nowych elementów, folderów. Podpowiedzi od Asi i proponowany przez nią system jest na tyle elastyczny, że z łatwością dopasowałam go do naszego biznesu i to jest PETARDADla mnie właściwie ułożony system = wolność.

Kocham zmiany i upgrejdy na maxa, a rozkminki pod Asi okiem i w tak zacnym gronie to była czysta przyjemność. Odzyskałam dużo energii dzięki jasności, spokojowi i płynnej transformacji struktury plików w naszym teamie (wraz z bardzo pozytywnym feedbackiem także od nich, że to proste i intuicyjne).

Z takim przewodnikiem jak Asia, to jak przechadzka po lesie w słoneczny dzień́. A samemu to czasem błądzenie po bagiennych krzaczorach we mgle.

Asi pasja i sprawdzone sposoby wnoszą wiele lekkości do pozornie mozolnego procesu – ona porządkuje świat na lepsze. Dziękuję.
Joanna Skarżewska
Quantum Planet – od stresu do sukcesu
www.quantumplanet.pl/
Miałam ciągle masę rzeczy do zrobienia i czułam, że nie działam w taki sposób, który by mnie wspierał. Po prostu sama nie wiedziałam, w czym tkwi problem i w jaki sposób mogłabym usprawnić swoją pracę na komputerze. Potykałam się na prostych tematach, przez co czułam frustrację i zmęczenie.
Dopiero Asia nazwała problemy z którymi się borykałam i od razu pokazała proste rozwiązania. Zobaczyłam światełko w tunelu!

W końcu znalazł się ktoś, kto ogarnia te tematy i w dodatku chce mnie tego nauczyć. Jako terapeutka bardzo doceniam, że Asia wykorzystuje swoje doświadczenie psychologiczne w kontekście ogarniania firmowego bałaganu. Świadomość, że chaos można z łatwością uporządkować, jest dla mnie bardzo cenna.

Cudownie działają foldery i zakładki. Wiedzę i nowe tricki jak ogarnąć wirtualny świat przekazuję w swojej firmie. Wszystko solidnie się układa, jak na mocnym fundamencie. Jeszcze nie wszystko działa według nowych zasad, ale  mam już swój system, który stopniowo ulepszam i wdrażam.

Najbardziej cieszy mnie porządek na kompie i wiedza, jak dbać o niego na co dzień. Wszystko stało się bardziej jasne i prostsze!
Justyna Sacha
Współwłaścicielka Centrum Counsellingu Gestalt, terapeutka, trenerka, counsellorka Gestalt
www.gestalt.haller.krakow.pl

Weronika Chaberko
Somatic yoga teacher
www.withmetta.eu

Czasem jak posprzątasz pokój, to na początku jest taki czysty i bardzo się człowiek stara, żeby go znowu nie pobrudzić, ale w końcu bajzel znowu narasta, a tu jest inaczej. Ta struktura jest tak logiczna i że aż się chce dalej z nią iść.  Tutaj po prostu jest posprzątane i zostaje posprzątane.

Joanna Skarżewska
Quantum Planet – Od stresu do SUKCESU
www.quantumplanet.pl

Brałam udział w różnych szkoleniach związanych z tematami project managementu czy w ogóle ogarniania biznesu. To, co proponuje Asia jest po prostu bardzo jasne, klarowne i przejrzyste. W Re-START naprawdę z tygodnia na tydzień widziałam te zmiany realnie, na dysku, na kompie. Czułam po prostu ten efekt. W zasadzie natychmiastowy.

Agata Dąbrowska
Akademia Love Your Guts
www.akademialoveyourguts.pl

Sama byłam w szoku, że w ogóle tego tyle było (maile, zakładki, pliki). Ja nie wiem jak to działa, ale w momencie kiedy to przestaje ciążyć (dzięki Re-START), to się robi normalnie przestrzeń w mózgu i miejsce na przyszłość.

Czy Re-START jest dla mnie?

Jak najbardziej TAK, jeżeli:
  • Prowadzisz małą firmę i jesteś zmęczona codziennym poszukiwaniem czegoś na kompie (pliki, linki, hasła, maile). Do tej pory albo nie próbowałaś tego ogarnąć – wydało się to zbyt trudne i czasochłonne. Albo podejmowałaś zryw działania i poddawałaś się po kilku dniach przygnieciona ogromem tematu.
  • Masz poczucie, że potykasz się na prostych tematach, jak chodzi o kompa. Po prostu nie wiesz jak, a też prowadząc własny biznes nie masz czasu na szukanie odpowiedzi przez pół dnia. Do tej pory nawet nie sądziłaś, że istnieje ktoś, kto ogarnia te tematy i w dodatku chce Cię tego nauczyć 🙂
  • Uważasz się za ogarniętą osobę, jednak czujesz, że Twój system działania na kompie nie jest tak efektywny, jak mógłby być.  Że wciąż tracisz zbyt dużo czasu na szukanie informacji na komputerze. Wiesz, że stać Cię na więcej, ale nie masz pomysłu, jak to ugryźć.
  • Chcesz sprytnie korzystać ze swojego komputera na co dzień, bez ambicji stawania się po drodze technologiczną alfą i omegą.
  • Doświadczasz blasków i ceni ADHD na co dzień (z diagnozą lub poczuciem będącym na granicy z pewnością :))
  • Jesteś gotowa na zmiany na „zapleczu” Twojego kompa, potrzebujesz wskazania drogi i prowadzenia krok po kroku.
Zdecydowanie nie, jeżeli:
  • Masz już sposób na ogarnianie plików, linków, maili, haseł na swoim kompie, który faktycznie działa.
  • Nie masz gotowości, by wygospodarować choćby 90 minut w tygodniu na działania w ramach Re-START.
  • Potrzebujesz indywidualnego prowadzenia kliknięcie po kliknięciu, formuła pracy 1:1 sprawdza się w Twoim wypadku najlepiej (może w takim razie wersja Re-START VIP będzie czymś dla Ciebie?)

I proszę nie mów, że uporządkowanie tego rozgardiaszu nie jest dla Ciebie. Dla Ciebie to nie jest tracenie cennego czasu na szukanie firmowych dupereli i notoryczne wybijanie się z rytmu działania.

Tylko do 16 stycznia możesz dołączyć do nowej edycji Re-START.

Startujemy już 20 stycznia.

Zanim postanowienia noworoczne o uporządkowaniu biznesu stopnieją jak śnieg❄️, który powitał nas teraz na chwilę, podejmij decyzję, która sprawi, że biznesowe plany na 2024 rok staną się Twoją rzeczywistością.

Twoja inwestycja

Od chaosu i zagubienia na kompie do momentu, gdy wszystko masz pod ręką.
Po prostu klikasz i działasz.


  • 4 spotkania warsztatowe po 90 minut każde – wartość 997 PLN
  • materiały dodatkowe na platformie na każdy tydzień – wartość 597 PLN
  • 4 sesje Emergency Restart Hour – wartość 376 PLN
  • check-lista Re-STARTowania Twojego biznesu – wartość 97 PLN
  • dostęp do nagrań z warsztatów i materiałów dodatkowych na 6 miesięcy – bezcenny 🙂
  • dostęp do grupy na Facebooku, wsparcie przedsiębiorczych kobiet i prowadzącej – bezcenne 🙂


Łączna wartość to 2008 PLN,

dla Ciebie w ramach zakupu programu Re-START

547 PLN


Otrzymujesz miesięczny program z moim osobistym wsparciem za mniej niż koszt 2-godzinnej konsultacji biznesowej! 

Możesz wskoczyć na pokład programu teraz, a zapłacić później. Na etapie składania zamówienia wybierz opcję “Proste i łatwe płatności on-line” a następnie skorzystaj z imoje raty lub imoje płacę później.

JEST JESZCZE JEDNA MOŻLIWOŚĆ WSPÓLNEGO DZIAŁANIA

RE-START VIP – praca 1:1

Inwestycja: 4447 pln / dostępne 3 miejsca

Jeśli masz ochotę na pracę ze mną w formule VIP, to po prostu napisz do mnie wiadomość na skrzynkę kontakt@joannapiechocka.pl, a prześlę Ci link do zapisu na rozmowę wstępną. Wspólnie podejmiemy decyzję o dalszych krokach współpracy. Daje sobie prawo do odmówienia współpracy, jeśli podejmę taką decyzję. Istnieje możliwość rozbicia płatności na 2 równe części.

To idealne rozwiązanie dla osób, które nie lubią działać w formule grupowej i poszukują rozwiązań szytych na miarę.

  •  Audyt (1-2h) – sprawdzamy z jakiego punktu ruszasz i czego potrzebujesz Ty i Twój biznes. W ciągu 3 dni roboczych po spotkaniu otrzymujesz ode mnie Indywidualną Ścieżkę Odgracania Kompa krok po kroku – spis rekomendowanych rozwiązań dla Ciebie wraz z planem działania na kolejne spotkania. 
  • Digital Decluttering VIP Days (pięć 2-godzinnych indywidualnych spotkań). Tutaj krok po kroku wspólnie wdrażamy twoją Indywidualną Ścieżkę Odgracania. Wprowadzamy nowe systemy i patenty.
  • Action Decluttering Time – pomiędzy spotkaniami odgracasz, układasz i zaczynasz działać w zgodzie z systemami stworzonymi w trakcie spotkań. Gdy pojawiają się pytania, które nie powinny czekać do kolejnego spotkania – jesteśmy w bieżącym kontakcie drogą mailową.
  • Oczywiście otrzymujesz też dostęp do materiałów na platformie kursowej przewidzianych w ramach Re-START w wersji standardowej.

FAQ – moje odpowiedzi na Wasze pytania

W poprzednich edycjach Re-START blisko 1/3 dziewczyn doświadczała blasków i cieni ADHD w swojej codzienności (z diagnozą lub poczuciem będącym na granicy z pewnością :)). Na tej podstawie wpisuję tu z dumą, że mój program jest ADHD friendly. A tak zupełnie serio, to dziewczyny były zaskoczone, że w końcu coś na nie „działa”. Zerknij do sekcji referencji po więcej wrażeń.

O Re-START wspomniała także Agata Dutkowska z Latającej Szkoły w czasie swojego webinaru o radzeniu sobie z ADHD w biznesie. Wskazała je jako wartościowe rozwiązanie z którego sama osobiście skorzystała 🙂 Agata jest absolwentką drugiej edycji programu.


PS Hyperfokusy na sprzątanie świetnie się sprawdzają!

Jak najbardziej! To szansa, by uniknąć pewnych błędów i zadbać o poukładanie w swoim biznesie od samego początku. Cóż mogę napisać, będziesz miała pewnie trochę „mniej” do odgracania niż dziewczyny, które działają na swoim dłuższy czas 🙂

Program stworzyłam w oparciu o proste narzędzia i rozwiązania. W znakomitej większości będziesz działała już w miejscach, które znasz np. przeglądarka internetowa, przeglądarka plików na Twoim komputerze, program czy też aplikacja w której sprawdzasz pocztę. Tylko ja podpowiem Ci jak tam działać naprawdę efektywnie. Będziemy klikać wspólnie, a połączenie warsztatów, sesji Emergency Restart Hour i grupy na Facebooku sprawi, że nie zostaniesz z wątpliwościami sama.

Szukanie wszystkiego non-stop nie jest kreatywne i nie ma nic wspólnego z twórczym chaosem. Twórczy chaos też potrzebuje warunków, by mógł zaistnieć. Potrzebuje różnorodności, bodźców, piękna, przestrzeni, ciekawości. Tego sobie nie dajesz, gdy masz bałagan na kompie. A każdy moment szukania czegoś wybija cię z tworzenia.

Brutalna prawda jest taka, że w żadnym z programów nic nie zadzieje się bez Twojego zaangażowania. Jeśli naprawdę chcesz przestać wiecznie czegoś szukać na kompie, to znajdziesz te 2 godziny w tygodniu (wsparcie moje i grupy naprawdę Ci to ułatwią). To niewiele biorąc pod uwagę, że po 4-tygodniowym programie będziesz miała pliki, maile, hasła i linki pod ręka. Po prostu klikasz i działasz. Wykorzystaj energię nowego roku i ogarnij porządkowanie kompa właśnie teraz. Raz a dobrze.

Tak, każdy z wtorkowych warsztatów zostanie nagrany i w ciągu 24h od zakończenia spotkania nagranie wskoczy dla Ciebie na platformę kursową.

W ramach zakupu Re-START otrzymujesz dostęp do platformy kursowej na okres 6 miesięcy od daty startu programu.   

Oczywiście. Przy zakupie zaznacz odpowiednie pole i wypełnij dane do faktury (nie podawaj ich w komentarzu), a system wyśle ci ją automatycznie.

Napisz do mnie na kontakt@joannapiechocka.pl – na pewno pomogę.

Wyobraź sobie, że tkwisz w tym firmowym chaosie przez kolejne 5 lat – ponad 1800 dni. Naprawdę chcesz tyle czekać? Samo się nie poukłada, z czasem będzie tylko więcej plików, folderów, zakładek, maili itd. itp.

Chaos i zagubienie na firmowym kompie jest jak patyk w szprychach roweru. Jak daleko z tym zajedziesz? No niedaleko. Czujesz, że tak naprawdę go ciągniesz, a nie on niesie Ciebie.

Możesz to zmienić już dziś w programie Re-START!