Bezpłatne szkolenie
„Jak spiąć małą firmę w jeden sprytny-system”

jest dostępne do 8 marca do północy, czyli masz jeszcze:

HurryTimer: Invalid campaign ID.
https://youtu.be/sVMDWx-Cc-k

Jeśli po obejrzeniu szkolenia, będziesz zainteresowana moim wsparciem przy spięciu Twojej firmy w jeden super-system, to do 8 marca do północy możesz dołączyć do programu Re-load.

Więcej informacji znajdziesz poniżej, ale jeżeli będziesz mieć pytania, to napisz na kontakt@joannapiechocka.pl lub zapisz się na niezobowiązującą 15-minutową rozmowę, by dopytać mnie o to, co potrzebujesz, by podjąć najlepszą decyzję dla siebie i Twojego biznesu.

Program mentoringowy 1:1

Re-load VIP – Twój Asystent w biznesie

Jak spiąć małą firmę w jeden sprytny-system, który faktycznie działa?

Program współpracy indywidualnej dla przedsiębiorczyń, które czują, że doszły do ściany. By latać naprawdę wysoko, potrzebują zapanować nad działaniami w firmie a nie tylko tkwić w bieżączce z poczuciem, że robią cały czas wszystko od nowa.

Krok po kroku. Już tej jesieni. Z poczuciem, że w końcu ogarniasz to wszystko* i to z przyjaznym wsparciem technologii w tle.

*zadania, projekty, kalendarz, inspiracje, szablony, procedury, klientów.

Czujesz, że Twój biznes się rozwija, liczba spraw do ogarnięcia rośnie, Ty jako przedsiębiorczyni idziesz naprzód, ale jednocześnie…Twoje codzienne narzędzia pracy nie nadążają.

Potrzebują dorosnąć, by móc Cię wspierać w kolejnych krokach, biznesowej ekspansji i rozwoju?

  • W terminach i formalnościach – chaos. Każdego dnia obawiasz się, że o czymś zapomnisz.
  • Bez sensu powtarzasz coś po raz setny w swoim biznesie, tracisz czas na robienie czegoś od nowa i bieganie w koło. Zdarza Ci się kończyć dzień pracy z poczuciem, że nic nie zrobiłaś.
  • Zadania i zapiski masz wszędzie. Cześć papierowo, część elektronicznie, gubisz się.
  • Chciałaś polubić się z Asaną czy z Trello – nie wyszło… Próbowałaś różnych aplikacji, jednak szybko traciłaś zapał. Poukładanie tam zadań i rozpisywanie projektów to czarna magia. 
  • Firmowe pomysły i inspiracje zapisujesz byle jak i byle gdzie. Nie masz jak do nich wrócić w przyszłości. Giną w otchłani wszystkiego.
  • Komunikację z osobami, z którymi współpracujesz masz wszędzie. Trochę na mailu, trochę na What’s up, Messenger też bywa grany. Znalezienie czegoś to niezły challenge.
  • Po prostu nie wiesz, jak to wszystko poukładać, by prowadziła Cię rutyna kolejnych kroków, a nie chaos, stres i gorączkowe poszukiwania?

A gdyby tak w Twoim biznesie było sprawnie i na czas, bez zapominania i szukania, z przyjaznym wsparciem technologii w tle?

Potrzebujesz sprytnego i dającego spokój systemu zarządzania firmą. Nie wydumanego, ale uszytego pod Twoje potrzeby. By latać wysoko. I nie zwariować po drodze. 

Pomogę Ci spiąć Twoją firmę w jeden sprytny-system*.
To naprawdę nie musi być skomplikowane, a może być najlepszą inwestycją w Twoim biznesie na lata. Inwestycją, która umożliwi Twojemu biznesowi wzrastać, a Tobie budować po prostu fajne życie.

To też nie musi być czasochłonne. By odmienić swój biznes w trakcie trwania Re-load wystarczy jesienny czas. A sprytny-system zacznie odzyskiwać dla Ciebie czas i i spokój już w pierwszych tygodniach wspólnych działań, więc naprawdę na rezultaty nie będziesz czekała długo.

*ogarniemy zadania, projekty, kalendarz, inspiracje, szablony, procedury, klientów.

Co dokładnie mam na myśli?

  • To nie sztuka zainstalować apkę. Pytanie: “Jak ta aplikacja ma realnie pomóc?” Czy masz pomysł, jak poukładać tam firmowe tematy i projekty krok po kroku? Jak sprytnie zapisać to, co powtarzalne w Twojej firmie, by służyło Ci już za każdym razem?
  • Jak ze wsparciem technologii zasypać przepaść pomiędzy listą zadań do zrobienia w ogóle a tym, kiedy i co dokładnie robisz? Jak zrobić, byś rano siadała do działań i po prostu jednym kliknięciem wiedziała, co dziś przed Tobą i by był to realny plan?
  • Czy do tej pory sprawdzałaś, czy i w jaki sposób łączą się instalowane przez Ciebie aplikacje? Czy wiesz, ile możesz zyskać wybierając świadomie?
  • Korzystanie z przypadkowych aplikacji rekomendowanych na Instagramowych Stories to strata Twojego czasu i często pomnażanie chaosu i frustracji w biznesie. I niestety, dwa tutoriale obejrzane na YT nie sprawią ani, że przywykniesz do korzystania z tych apek, ani tym bardziej – że ustawisz je raz a dobrze tak, by były Twoimi prawdziwymi asystentami w biznesie. 

Nie tylko nauczę Cię, jak prosto ogarnąć ogrom tematów w Twoim biznesie, ale także jak połączyć te elementy za pomocą prostych aplikacji w całość, która po prostu działa.  By technologia stała się Twoim wirtualnym asystentem, który odzyskuje dla Ciebie czas i spokój, a nie kolejną rzeczą do nauczenia się na liście to-do.

Zastanawiasz się czy to możliwe?

Poznaj historię jednej z moich klientek.

Nie miałam żadnego narzędzia cyfrowego, którym zarządzałabym swoim biznesem. Rozwój firmy powodował, że było coraz więcej spraw do ogarnięcia. Brakowało mi konkretnego miejsca do tworzenia procedur oraz umiejętności ich tworzenia tak, by nie powtarzać swojej pracy. Rzeczy do zrobienia wpychały się do mojej świadomości, chciały żebym się nimi zajęła natychmiast w obawie, że o nich zapomnę. Pracowałam w różnych dziwnych godzinach, kradnąc czas który powinnam była spędzić z bliskimi czy ze sobą samą. 
 
Gdy Asia pokazała mi Nozbe, poczułam, że pasuje ono do mojej osobowości, potrzeb i po prostu chcę się go nauczyć. Evernote używałam tak chaotycznie, że stał się on bezużytecznym stosem notatek. Kalendarz Google po prostu był. Nie znam innego programu mentoringowego on-line, który łączyłby te trzy aplikacje i pozwalał na znaczną automatyzację w zarządzaniu firmą.
 
Już na pierwszej sesji zobaczyłam Asi niesamowite zdolności, by istniejące narzędzia i aplikacje dopasować do moich specyficznych potrzeb. Chciałabym powiedzieć i byłoby to całkiem uprawnione, że zmieniło się wszystko :). Ale do rzeczy. 
1. Gdy rano zabieram się do pracy i jednym kliknięciem odpala mi się Nozbe i kalendarz Google, od razu widzę, co będę miała tego dnia do zrobienia. 
2. Dzięki tej klarowności mam chęć do pracy i wiem, czym się zająć w pierwszej kolejności.
3. Przestało dopadać mnie uczucie przytłoczenia obowiązkami oraz planami.
4. Każda czynność ma swoje miejsce w czaso-przestrzeni i to ja decyduję, kiedy się nią zajmę.
5. Codziennie oszczędzam ogrom czasu dzięki dokonanym usprawnieniom i spisaniu tego, co powtarzalne w moim biznesie.  
6. Wiem, że o niczym nie zapomnę!
 
Mając ten sprytny system mogę skupić się na mojej pracy z klientem i dostarczaniu obiecanej wartości. Nie muszę martwić się chaosem na zapleczu. Mogę zarabiać więcej, pracując realnie mniej i bardziej produktywnie.
 
Jest to program, który wdroży cię do prostego (a zarazem kompleksowego), dającego radość i spokój systemu zarządzania firmą. Po Re-load nic już nie będzie takie samo: ani ty ani twoja firma. 
 
Mam taką przerażającą myśl, gdy wyobrażam sobie, co by się stało, jak wyglądałaby moja codzienność bez umiejętności, które dzięki posiadłam dzięki współpracy z Asią. Czuję ogromną ulgę, że ta wizja nie ma już żadnej szansy, aby się spełnić. Decyzja o dołączeniu do Re-load to był najlepszy prezent, który mogłam zrobić sobie samej.
Magdalena Mielcarek
Twórczyni i właścicielka w Pozytywny Hiszpański

*Opinie od klientek pochodzą ze zweryfikowanego źródła – z zamkniętych ankiet, grup kursowych, wiadomości mailowych. 

Czy jesteś gotowa na podobną metamorfozę?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi TAK, serdecznie zapraszam Cię do programu mentoringowego Re-load VIP , w którym krok po kroku, w ramach współpracy 1:1 ze mną, zapanujesz nad działaniami w firmie ze wsparciem technologii w tle. Odkąd stworzyłam i wdrożyłam ten system, z sukcesem pożegnałam kalendarz papierowy i listę to-do trzymaną na biurku, zresztą przepisywaną nie raz i nie dwa 😉 Dzięki prostej technologii uwolniłam swoją głowę do tworzenia porywającego biznesu! Zapraszam Cię na tę samą ścieżkę.

Wyobraź sobie, że:

To jeden konkretny spójny system

W sieci znajdziesz wiele rozwiązań na usprawnienie i uporządkowanie działań w firmie. Niestety znakomita większość z nich, choć na pierwszy rzut oka wygląda bardzo kusząco, jest fragmentaryczna i często wyklucza się wzajemnie. W najlepszym wypadku zaopiekujesz w ten sposób jedynie jakiś mały wycinek Twojego biznesu  (i to przy dużym samozaparciu z Twojej strony ;)). Ja dla Ciebie wybrałam esencję – 3 aplikacje, które z łatwością zepną Twoją firmę w sprytny-system na lata. Oczywiście z dostępem i z komputera i z telefonu, wszystko zintegrowane, rach-ciach.

To dużo więcej niż kwestie techniczne

Bądź spokojna, otrzymasz z mojej strony wszystko, co niezbędne od strony technicznej, by “wyklikać” sprytny-system. Ale, ale za każdym razem dopiero, gdy Ty i Twój biznes będziecie na to gotowi. Zaufaj mi, wiedza gdzie kliknąć w aplikacji jest totalnie bezużytecza, jeśli nie przemyślisz wcześniej pewnych tematów na poziomie strategicznym.  Ile razy czułaś, że tak do końca to nie wiesz co tam powpisywać i jak te aplikacje mają Ci pomóc? Czas podejść do tego z innej strony.

Re-load naprawdę odmienia biznesy

*Opinie od klientek pochodzą ze zweryfikowanego źródła – z zamkniętych ankiet, grup kursowych, wiadomości mailowych. 

Zanim poznałam Re-load zapisywałam swoje zadania w różnych miejscach: w notatniku w telefonie, na kartkach, w papierowym kalendarzu – więc w moich zadaniach i terminach panował istny chaos. Stresowałam się, że zapomnę o czymś ważnym lub że przypomnę sobie o tym w najmniej odpowiednim momencie, gdy już będzie za późno. Niby próbowałam ustawiać przypomnienia w telefonie, ale to nie było skuteczne.
 
Połączenie Nozbe z kalendarzem Google i Evernote okazało się rewelacyjnym rozwiązaniem. Najważniejsze dla mnie były podpowiedzi Asi, jak spiąć cały ten system w hulającą całość. Otrzymałam wszystkie potrzebne mi wskazówki i rozwiązania do zastosowania w moim biznesie. Samodzielnie poznawanie tych aplikacji zajęłoby mi dużo więcej czasu i nie byłoby tak efektywne.
 
Rezultaty udziału w programie dostrzegam każdego dnia. Wszystkie zadania mam wrzucone do Nozbe oraz odpowiednio skonfigurowany kalendarz Google. Korzystam z tych aplikacji codziennie w swojej pracy. Dopełnieniem jest Evernote – bezcenny podczas zbierania inspiracji z Internetu, gdy tworzę pomoce do moich zajęć. Przeniosłam też do tego systemu komunikację z osobami z którymi współpracuję. Wcześniej było trochę na What’s up, trochę na mailu, no wszędzie. A teraz wszystkie ustalenia w jednym miejscu.
 
Dzięki Re-load w końcu uporządkowałam wszystkie zadania w biznesie oraz stworzyłam jeden spójny i prosty system, który odciąża pamięć w działaniach cyklicznych, a także takich, które wpadają nagle. Mogę spokojnie realizować codzienne zadania w mojej firmie bez ciągłego martwienia się, że o czymś zapomniałam.
Joanna Cichocka
Mat4fun – matematyka dla dys-matematyka
Otwierałam nową firmę i bałam się, że pogubię się w terminach i formalnościach. Do tej pory próbowałam radzić sobie samodzielnie, z pomocą karteczek, jednak te wiele razy mnie zawiodły i gubiły się w gąszczu innych papierów.
 
Wszystko się zmieniło. gdy zaczęłam wpinać swoje aktywności i plany w Nozbe. Dodatkowo zakochałam się w Evernote i teraz to on jest moim „pulpitem”. Połączenie tych narzędzi stało się moim super-systemem, a zadania w Nozbe i brudnopis w Evernote sprawiły, że nic nie ginie.
 
To jest bardzo fajne połączenie tylko trzeba się do niego przekonać. Miałam kiedyś Nozbe i nie mogłam zupełnie. To był dla mnie koszmar. Dopiero ze wsparciem Asi zobaczyłam potencjał tego narzędzia i zaczęłam go wykorzystywać dla swojej firmy. Dziękuję jej za wiedzę, spokój i to „coś”, dzięki czemu czuję, że mogę wszystko. Zajęcia warsztatowe dają gwarancję efektywnej pracy w cudownej atmosferze. Instrukcje są zawsze klarowne, co sprawia, że korzystanie z programów staje się przyjemnością.
 
W moich biznesach zmieniło się dużo – od wyznaczania priorytetów do realizowania ich. Mam jasny i konkretny plan na każdy dzień – wiem co, jak i kiedy, a to dla mnie bardzo ważne. Mam posegregowane notatki, dzięki czemu mogłam wyrzucić z głowy terminy i cześć procedur – teraz są ułożone w programach. Widzę je i pamiętam o nich wykonując codzienne zadania. Jest spokojniej, regularnie i skutecznie.
 
Re-load to dla mnie przepis na sukces firmy!
 
Muszę przyznać, że życie jest łatwiejsze, chociaż ja jestem taką spontaniczną osobą. Nie lubiłam  planować. A teraz doświadczam, że planowanie może być nie tylko bardzo dobre, ale  i przyjemne 😊
Iwona Dąbrowska
właścicielka Kitelina Media

Dlaczego warto w tę podróż wyruszyć właśnie ze mną?

Pomagam przedsiębiorczyniom zamieniać firmowy chaos w biznes, którego zaplecze działa na autopilocie. By odzyskały czas, spokój i moc dla klientów oraz najważniejszych spraw w biznesie.

Nazywam się Asia Piechocka, jestem psycholożką i trenerką. Warsztaty i programy rozwojowe prowadzę od 13 lat. Moją supermocą jest porządkowanie tego, co w głowie, w sercu i kalendarzu, widzenie struktur i tworzenie samograjów, które zmieniają biznes na lepsze. To czego uczę, to moja autorska metoda Ease4Biz©, wypracowana w oparciu o wiedzę psychologiczną oraz doświadczenie biznesowe moje i moich klientek.

Miałam okazję współpracować z:

Swoją wiedzą dzieliłam się na łamach:

Jak wygląda program Re-load VIP

Bazą dla sprytnego-systemu są trzy aplikacje: Nozbe, Evernote oraz Google Calendar.

Nozbe to serce systemu, centrum zarządzania projektami i zadaniami, dzięki Evernote nie zgubisz już żadnej inspiracji, a kalendarz Google pozwoli Ci wylądować z planami w realnej czasoprzestrzeni. Ale, ale najlepsze jest to, że ja pokażę Ci jak je zintegrować w kontekście życia przedsiębiorczyni.
(Spoiler! Da się je pięknie ze sobą połączyć)

Dodatkowo zaplanowałam też 6 sesji Emergency Reload Hour, byś mogła dopytać mnie o wszystko, co związane z danym filarem sprytnego-systemu i jego wdrażania w Twojej firmie. Emergency Re-load Hour to mój cotygodniowy (pt. o 12.00) osobisty dyżur na który możesz się zapisać, byśmy wspólnie zerknęły na pojawiające się wyzwania.  

Poza tym otrzymasz dostęp do dedykowanej przestrzeni w Nozbe, by być w bieżącym kontakcie ze mną i pozostałymi uczestniczkami programu.   

Cotygodniowe warsztaty (Reload Bootcamp) będą odbywały się w środy w godz. 9.30-11.30 (pierwsze spotkanie już 13 marca). Będą nagrywane i udostępniane na platformie kursowej.

Bonusy dla Ciebie

Program do zarządzania projektami w wersji Premium na 3 miesiące

Buduj swój sprytny-system bez stresu o dodatkowe koszty. Dostęp do Nozbe w wersji Premium otrzymujesz w ramach dołączenia do programu na czas 3 miesięcy. Na co dzień urzeka mnie w nim połączenie prostoty i funkcjonalności. Także tak jak widzisz, jeśli z Asaną nie miałaś do tej pory chemii, to jest nadzieja 😉

Po 3 miesiącach sama decydujesz, co dalej (nie ma żadnego obowiązku przedłużania subskrypcji). Choć ostrzegam, że jak sprytnie wypełnisz Nozbe swoją firmą to koszt 24 zł + VAT / miesięcznie dla jednej osoby naprawdę jest śmieszną kwotą jak za to, co dostajesz w zamian 🙂

 

My system book

Gdzie kliknąć, by dodać projekt? A w jaki sposób przesłać maila, by automatycznie wpadło jako zadanie do zrobienia? Nie musisz za każdym razem wracać do nagrań spotkań i szukać „tego jednego momentu”, by zobaczyć gdzie kliknąć. Najważniejsze funkcjonalności sprytnego-systemu będziesz zawsze miała pod ręką w My system book.

 

Ciekawa opinii Absolwentek Re-load?

*Opinie od klientek pochodzą ze zweryfikowanego źródła – z zamkniętych ankiet, grup kursowych, wiadomości mailowych. 

Szukałam sposobu na spięcie w jakiś system wszystkich zadań tak, by móc je sprawnie odhaczać. Wcześniej próbowałam różnych programów w wersji demo, nawet zakupiłam kurs Asany, ale żadne z tych rozwiązań nie sprawdziło się w moim przypadku. Zdecydowałam się na udział w programie Re-load przede wszystkim ze względu na połączenie kilku programów: Nozbe, Evernote i kalendarza.
 
Formuła warsztatowa i wspólne przeklikiwanie narzędzi to rewelacja. Energia, którą wnosi Asia, oraz zaangażowanie w wytłumaczenie krok po kroku każdego tematu, pomogły mi  oswoić początkowe lęki i obawy odnośnie Nozbe.
 
W Re-load stworzyłam swój własny super-system, który z każdym użyciem staje się „coraz bardziej mój” i który stanowi moją zewnętrzną pamięć. Teraz planuję wszystko na bieżąco w kalendarzu elektronicznym, a w Nozbe mam szablony projektów, które ułatwiają mi zarządzanie wszystkimi zadaniami i terminami w moim biznesie. Zbudowanie swojego systemu to taki „zewnętrzny dział administracyjny” dostępny 24h na dobę. Dzięki niemu rano siadam do pracy i wiem, co mam robić.
Agata Gicala-Nowak
Właściecielka e-biura rachunkowego
Trafiłam na program Re-load w momencie, w którym szukałam systemu do zarządzania zadaniami i czasem. Strach, że o czymś zapomnę, był moją największą bolączką.
 
Wcześniej próbowałam różnych aplikacji, ale szybko traciłam zapał, nie znając ich możliwości. Samodzielne testowanie programu, którego się nie zna, jest pracochłonne, bo trzeba uczyć się na zasadzie prób i błędów. Z tego powodu wszystkie zadania trzymałam na karteczkach, ciągle je przepisując i zastanawiając się, czy niczego nie zapomniałam, czy czegoś nie zgubiłam. 
 
Zresztą finalnie za każdym razem dochodziłam do wniosku, że każdy program coś ma, ale nie ma wszystkiego co bym chciała. A po Re-load wiem, że chodzi o to, by to system ułożyć tak, by  dawał nam to, co potrzebujemy.
 
Od samego początku czułam, że to jest właśnie to, czego szukam. Najfajniejsze jest to, że nie spodziewałam się, że ogarnę to w takim zakresie. Wcześniej zawsze czułam niedosyt, gdy poznawałam coś nowego – uczyłam się po omacku, coś świtało, ale nie wiadomo gdzie. Tutaj można powiedzieć, że poznałam system od podszewki, i jego możliwości – i na bieżąco wypełniałam go swoją firmą . Szczególnie spodobała mi się opcja tworzenia checklist dla każdego klienta, którego obsługuje. Dzięki temu – uporałam się ze swoją największą bolączką – strachem, że o czymś zapomnę.
 
W Re-load doceniam sposób prowadzenia warsztatów i zmierzanie wspólnie małymi kroczkami do celu. Nie wszystko na raz, tylko etapami. Warsztaty są zbudowane w taki  sposób, aby nie odkładać niczego na potem, tylko działać na bieżąco – zachęcają do pracy. Kolejna rzecz, która jest bardzo pomocna w moim przypadku, to dostęp i odsłuchiwanie nagrań w dogodnym dla siebie czasie oraz możliwość zadawania pytań, na które Asia zawsze znajduje rozwiązanie. Ten program to taka wypracowana i sprawdzona już przez Asię droga „na skróty”, na którą działając sama, może bym nawet nie wpadła.

W końcu w pełni korzystam z kalendarza Google. Wcześniej nawet bym nie wpadła na pomysł z warstwami. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieję i można to tak wykorzystać. Połączenie wszystkiego z Nozbe pozwala mi zaoszczędzić sporo czasu, ułatwia pracę i zdejmuje z głowy mętlik związany z zadaniami, o których muszę pamiętać. Dzięki Re-load uporządkowałam u siebie cały system zarządzania firmą, czasem, zadaniami i obsługą klientów. W końcu wszystko mam poukładane, zapisane, a system sam przypomina mi o kluczowych tematach. Odzyskałam spokój wewnętrzny, uporządkowałam procedury, odzyskałam czas, w końcu nie muszę się martwić, że o czymś zapomnę.
Małgorzata Mrożek
Właścicielka Mobilnego Biura Rachunkowego

Spięcie wszystkiego w małej firmie, by było jak należy, nie jest dla wybranych. Jest dla tych z nas, które mają na to sprytny sposób.


Ja ten sposób chce Ci dać w programie Re-load. Naprawdę, ani nie potrzebujesz testować miliona aplikacji, ani stawać się techniczną alfą i omegą. Po prostu daj się poprowadzić krok po kroku i kliknięcie po kliknięciu.

Program mentoringowy 1:1

Re-load VIP

Sprytny i dający spokój system zarządzania firmą. 

Nie wydumany, ale uszyty pod Twoje potrzeby. By latać wysoko. I nie zwariować po drodze. Krok po kroku w ramach współpracy 1:1.


  • audyt Twojego biznesu (2-godzinne spotkanie 1:1)
  • 4 x Re-load VIP Days (8h mojej głowy dla Twojego biznesu, tworzymy system szyty na miarę krok po kroku)
  • zadania wdrożeniowe pomiędzy spotkaniami
  • dostęp na platformie do materiałów dodatkowych przez 6 miesięcy
  • My system book na zawsze
  • Nozbe Premium na 3 miesiące


3997 PLN 5337 PLN
Dostępność: 0 miejsc

Oferta cenowa dostępna jedynie do 16 września do 23.59 (lub do wcześniejszego wyprzedania miejsc).

Jeśli chcesz dołączyć do programu korzystając z planu 3 równych płatności wpisz w koszyku kod placena3razy (cenę programu rozbijam dla Ciebie na 3x1333pln, 1333pln płacisz przy zakupie, drugą ratę do 16.10.2024, trzecią do 16.11.2024). Tak, tak wychodzi 2pln więcej.


Twoja inwestycja

  • 4 spotkania warsztatowe – wartość 648 PLN
  • 4 sesje Q&A – wartość 396 PLN
  • 4 sesje co-declutteringu – wartość 396 PLN
  • check-lista Re-STARTowania Twojego biznesu – wartość 87 PLN
  • dostęp do dodatkowych materiałów na platformie przez 6 miesięcy – wartość 297 PLN
  • dostęp do nagrań ze wszystkich warsztatów i sesji na platformie przez 6 miesięcy – bezcenny 🙂
  • dostęp do grupy na Facebooku i wsparcie przedsiębiorczych kobiet – bezcenne 🙂

Bonusy

  • 4 spotkania warsztatowe – wartość 648 PLN
  • 4 sesje Q&A – wartość 396 PLN
  • 4 sesje co-declutteringu – wartość 396 PLN
  • check-lista Re-STARTowania Twojego biznesu – wartość 87 PLN
  • dostęp do dodatkowych materiałów na platformie przez 6 miesięcy – wartość 297 PLN
  • dostęp do nagrań ze wszystkich warsztatów i sesji na platformie przez 6 miesięcy – bezcenny 🙂
  • dostęp do grupy na Facebooku i wsparcie przedsiębiorczych kobiet – bezcenne 🙂

1497 PLN

Do każdego z modułów kursowych otrzymasz check-listę Re-STARTowania swojego biznesu. To zbiór najważniejszych kroków w programie – byś jeszcze prościej mogła planować swoje działania i cieszyła się z postępów! a

Czy ten program jest dla mnie?

Jak najbardziej TAK, jeżeli:
  • Chcesz tej jesieni naprawdę ogarnąć swoją firmę i znajdziesz na to czas (bez wygospodarowania 2 godzin w tygodniu nie ruszymy).
  • Prowadzisz małą firmę i jesteś zmęczona chaosem codziennego działania, niezależnie od tego czy działasz z zespołem czy solo.
  • Czujesz, że technologia w biznesie wiele ułatwia i chcesz w końcu dowiedzieć się, jak w sprytny i strategiczny sposób może też pomóc Tobie.
  • Jesteś gotowa na zmiany na „zapleczu” Twojego biznesu, potrzebujesz wskazania drogi i prowadzenia krok po kroku.
Zdecydowanie nie, jeżeli:
  • Masz już swój sprytny-system w firmie, który faktycznie działa.
  • Jesteś tak przywiązana (w dobrym znaczeniu tego słowa) do Asany, Trello czy Notion, że świata sobie bez niego nie wyobrażasz.
  • Kartka papieru i post-ity przyczepione na monitorze w pełni Ci wystarczają, by ogarniać świat.

Wciąż zastanawiasz się czy sprytny system odmieni TWOJĄ firmę?

Chodź, zerknijmy na Twój biznes wspólnie w trakcie bezpłatnej 30-minutowej rozmowy wstępnej. Zapytasz mnie o to, o co potrzebujesz, by podjąć najlepszą decyzję dla siebie i dla Twojego biznesu. To spotkanie do niczego Cię nie zobowiązuje.

Co zmieniłoby się w Twoim biznesie, gdybyś w końcu ogarniała to wszystko* i to z przyjaznym wsparciem technologii w tle? 

*zadania, projekty, kalendarz, inspiracje, szablony, procedury, klientów

FAQ

Bazą dla super-systemu są trzy aplikacje: Nozbe, Evernote oraz Google Calendar. Spoiler! Da się je pięknie ze sobą połączyć.

Nozbe w wersji Premium otrzymasz na trzy miesiące w ramach dołączenia do Re-load.
By w pełni skorzystać z programu, wystarczy Ci kalendarza Google w ramach konta osobistego Google (lub Google Workspace oczywiście także). Jak chodzi o Evernote, podstawowe usprawnienia wprowadzisz korzystając z wersji bezpłatnej aplikacji, choć długoterminowo, ze względu na ograniczenia wersji free dot. liczby notatek – warto rozważyć plan płatny. Będziesz mogła podjąć decyzję w zgodzie z potrzebami Twojego biznesu.

Koszt Nozbe w wersji Premium dla jednej osoby to 24 zł + VAT / mies. To wartość kawy i ciastka, a zyskujesz silnik dla swojego sprytnego-systemu. Piszę o tym, bo tak czuję, że w ramach Re-load się polubicie, i chcę byś miała pełną jasność odnośnie kosztów utrzymania Twojego stworzonego systemu po okresie pierwszych 3 miesięcy.

Program stworzyłam w oparciu o 3 konkretne aplikacje, by dać Uczestniczkom maksymalny konkret, zero chodzenia po krzakach w ciemności 🙂 W trakcie spotkań klikamy wszystko razem, od razu u Ciebie na firmowym zapleczu.

Jak najbardziej! To szansa, by zadbać o poukładanie w swoim biznesie od samego początku. Drugiej takiej nie będzie. Z racji indywidualnego charakteru współpracy jestem w stanie dostosować przebieg programu mentoringowego do momentu w jakim jesteś Ty i Twój biznes.

Nie ma problemu, 3 miesiące Nozbe Premium w prezencie może zostać Ci dodane przy kolejnym przedłużaniu konta Nozbe na rok (dostajesz wtedy 15 miesięcy w cenie 12) lub programowy bonus możesz wykorzystać na kolejny zespół Premium w ramach tego samego konta Nozbe. Która opcja będzie dla Ciebie bardziej wartościowa – zadecydujesz na spokojnie w trakcie trwania programu.

Tak, nawet będę Cię do tego zachęcać. Po każdej konsultacji otrzymujesz ode mnie link do pobrania nagrania na zawsze 🙂

Zachęcam Cię, by wystartować od razu i działać. Ale na spokojnie… masz 3 miesiące od daty zakupu na realizację mini-audytu oraz Re-load VIP Days.

W ramach zakupu programu otrzymujesz 6-miesięczny dostęp do platformy z dodatkowymi materiałami.

Oczywiście. Przy zakupie zaznacz odpowiednie pole i wypełnij dane do faktury (nie podawaj ich w komentarzu), a system wyśle ci ją automatycznie.

Napisz do mnie na kontakt@joannapiechocka.pl lub zapisz się na niezobowiązującą rozmowę tutaj.